تحقیق زیر درباره رضایت شغلی می باشد . و شامل: عوامل موثر بر رضایت شغلی- سطح تحصیلات- سن- تأهل- تصدی شغل- عوامل سازمانی- ماهیت کار- سرپرستی- همکاران- سطح شغل- سطح شغل افزایش و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
12 صفحه
کد:
726 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره رضایت شغلی می باشد . و شامل: عوامل موثر بر رضایت شغلی- سطح تحصیلات- سن- تأهل- تصدی شغل- عوامل سازمانی- ماهیت کار- سرپرستی- همکاران- سطح شغل- سطح شغل افزایش- پرداخت ها و مزایا- پیامدهای رضایت شغلی- سلامت فیزیکی و روانشناختی- جا به جایی- غیبت از کار- ترک خدمت- بازنشستگی زودرس.

در رابطه با ارتباط بین خشنودی شغلی و سن شواهد مختلفی وجود دارد. بنابر عقیده گرینبرگ و بارون (1995)، کارکنان پیرتر، در مقایسه با کارکنان جوان تر از شغل شان خشنودترند و افرادی که در شغل شان تجربه بیش تری دارند، از کسانی که تجربه کم تری دارند، خشنودی شغلی بالاتری دارند. این دیدگاه توسط درافکی و کوسن (2002) نیز مورد حمایت قرار گرفته است. این محققان عنوان کرده اند که خشنودی شغلی نوعاٌ با افزایش سن، افزایش پیدا می کند، چنان که کارکنان مسن تر، نسبت به کارکنان جوان تر، تجارب کاری بیش تری دارند و به طور کلی دیدگاه واقع بینانه تری نسبت به شغل و زندگی دارند. این محققین بر این عقیده اند که کارکنان جوان تر دارای تجربه کم تری نسبت به شغل هستند و دیدگاهی ایده آل گرایانه در رابطه با آن چه شغل باید باشد، دارند. نتایج تحقیقات بلاو (2010) نشان داد که سن و جنسیت بر چگونگی رضایت شغلی کارکنان تأثیرگذار است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.