تحقیق زیر درباره وفاداری مشتری می باشد. و شامل: رویکردهای وفاداری مشتری- تعریف دیک و باسو از دسته بندی وفاداری- فرایند وفاداری- مدل چهار مرحله ای وفاداری الیور- عوامل مؤثر بر وفاداری- رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری مشتری و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
683 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره وفاداری مشتری می باشد. و شامل: رویکردهای وفاداری مشتری- تعریف دیک و باسو از دسته بندی وفاداری- فرایند وفاداری- مدل چهار مرحله ای وفاداری الیور- عوامل مؤثر بر وفاداری- رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری مشتری- پیشینه تحقیقات انجام شده - پیشینه تحقیقات خارجی- پیشینه تحقیقات داخلی- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

وفاداری مشتری خدمت مفهومی متفاوت از دیگر سازه های وفاداری بوده و وابستگی زیادی به توسعه روابط بین فردی دارد؛ معمولاً در حوزه خدمات، ویژگی های نامحسوس مانند قابلیت اطمینان نقشی عمده در ایجاد یا حفظ وفاداری مشتری ایفا می نمایند. از نظر جارویس و مایو (1986)، وفاداری خدمت موجب بروز رفتارهای خرید تکراری در بین مشتریان شده و نگرش مثبت و قوی نسبت به شرکت ایجاد می کند. زیپل و گلیمور (1987) وفاداری خدمت را به عنوان نگرشی که تحت شرایط مشخصی ایجاد گردیده و نتیجه فرایندهای روانشناختی خاصی می باشد، بیان نموده اند (طباطبایی نسب،1387). بارروسو کاسترو و مارتین آرماریو(1999)، معتقدند مشتریان وفادار نه تنها ارزش تجارت را بالا می برند بلکه به تجارت امکان می دهند تا بتواند هزینه های خود را نسبت به جذب مشتریان جدید پایین نگهدارند.


دانلود 18 فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره وفادهاری مشتری به برند / اینجا کلیک کنید


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.