پروژه زیر درباره اعتماد نام تجاری می باشد. و شامل: اعتماد- تعاریف متخصصین علوم تجاری از اعتماد- مدل‌‌های اعتماد به نام تجاری- مدل دهدشتی شاهرخ و همکاران- مدل دهدشتی شاهرخ و همکاران- مدل نادرنژاد- مدل اهمیت اعتماد به نام تجاری در ارزش ویژه آن و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
45 صفحه
کد:
627 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه زیر درباره اعتماد نام تجاری می باشد. و شامل: اعتماد- تعاریف متخصصین علوم تجاری از اعتماد- مدل‌‌های اعتماد به نام تجاری- مدل دهدشتی شاهرخ و همکاران- مدل دهدشتی شاهرخ و همکاران- مدل نادرنژاد- مدل اهمیت اعتماد به نام تجاری در ارزش ویژه آن- وفاداری به نام تجاری- پیشینه تحقیق- پیشینه داخلی- پیشینه خارجی- منابع فارسی- منابع لاتین-

با توجه به تحقيقات مربوط به اعتماد به نام تجاری كه از سوي دلگادو و همكاران (٢٠٠٣) صورت گرفته، ملاحظه مي‌شود كه اين قبيل خصوصيات خاص از ماهيتي فني و تعمدي برخوردارند كه همگام با ايده دو بعدي اعتماد است كه بيشتر در منابع مديريتي و بازاريابي يافت مي‌شود. در نتيجه نخستين بعد اعتماد به نام تجاری(روايي) از ماهيتي فني و يا شايسته سالارانه برخوردار است كه در توانايي و تمايل به حفظ تعهد و تامين نيازهاي مشتريان نقش دارد. بعد دوم(قصد) متشكل از خصوصيت حسن نيت نسبت به نام تجاری در رابطه با منافع و رفاه مصرف كننده است كه براي نمونه زماني كه مشكلات غير قابل پيش بيني در زمينه محصول مربوطه پيش مي آيد مصداق خواهد داشت. در نتيجه، يك نام تجاری قابل اعتماد نام تجاریي است كه بصورت ثابت تعهدات خود نسبت به ارزش را در قبال مصرف كنندگان از طريق روش توسعه، توليد، فروش، ارائه خدمات و تبليغات مربوط به محصول محقق كند. حتي در زمان‌هاي نامطلوب و در حالتي كه برخي از نام های تجاری دچار بحران مي شوند نيز موارد ياد شده بايد تامين گردد (دلگادو، 2003). به طور خلاصه، اعتماد به نام تجاری به صورت مطرح شده از سوي دلگادو و همكاران ( 2003 ) به اين طريق تعريف مي‌شود:


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.