بی شک تولید کالا و خدمات یکی از شاخصهای توسعه جوامع انسانی و سلاح رقابتی موثر در توسعه و افزایش توان اقتصادی کشورها محسوب می شود .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
46 صفحه
کد:
527 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

اصطلاح مدیریت زنجیره تامین ریشه در حوزه های مختلف علوم مدیریت دارد و برای اولین بار در سال 1982 توسط دو مشاور، الیور و وبر، ابداع شد . این مفهوم در بدو پیدایش برای تبیین منافع یکپارچه سازی حوزه های کارکردی درونی یک بنگاه همچون خرید، تولید، لجستیک و بازاریابی به کار گرفته می شد .

از اوایل دهه 90 میلادی محققان و صاجبنظران جامعه آکادمیک تلاش کردند تا مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین راشکل دهند . مدیریت زنجیره تامین در حقیقت یکپارچه سازی در طول زنجیره تامین و هماهنگ سازی جریان مواد، اطلاعات و مالی را شامل می شود .

مدیریت زنجیره تامین ریشه در حوزه های مختلف علوم مدیریت دارد . (کاظمی و زاهدی ؛1388؛11) درگذشته مدیریت تامین تنها به شکل پیشنهادات و مناقصات مطرح بود و تنها در مقابل نیازهای بازار به صورت منفعل ظاهر می شد . اما امروزه با توسعه فناوریهای جدید و تغییر شرایط محیط های تولیدی بسیاری از شرکتها و سازمانها در تلاش می باشند که به عنوان تولید کننده در سطح جهانی مطرح گردند .

لذا فروشندگان و خریداران نه تنها فعالیتهای کاری خود را تکمیل کننده یکدیگر دانسته و در جهت گسترش آن می باشند .

چنین نگرشی که منجر به پیدایش" مدیریت زنجیره تامین" شده است، ارتباط طولانی مدت و پایدارخریداران و توزیع کنندگان، مشتریان و خرده فروشان مورد نظر می باشد . (غضنفری و فتح اله ؛1389 ؛8-9 )


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.