مقاله زیر درباره رفتار شهروندی سازمانی می باشد .و شامل: تعریف و مفهوم رفتار شهروندی سازمانی، رویکردهای اصلی در تبیین رفتار شهروندی سازمانی، رفتار شهروند سازمانی در قالب تمایز بین واژه های نقش و فرانقش، و ... می باشد .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
46 صفحه
کد:
244 mg


قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره رفتار شهروندی سازمانی می باشد .و شامل: تعریف و مفهوم رفتار شهروندی سازمانی، رویکردهای اصلی در تبیین رفتار شهروندی سازمانی، رفتار شهروند سازمانی در قالب تمایز بین واژه های نقش و فرانقش، رفتار شهروندی سازمانی به عنوان تمام رفتارهای مثبت در داخل سازمان، ویژگی های رفتار شهروندی سازمانی، انواع رفتار شهروندی در سازمان، ابعاد رفتار شهروندی سازمانی، اورگان پنج بعد رفتار شهروندی را این گونه بیان می دارد، وظیفه شناسی، نوع دوستی، فضیلت مدنی(مشارکت اجتماعی-حمایتی-وظیفه ای) ، جوانمردی، احترام و تکریم، عوامل تاثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی، ویژگی های فردی، ویژگی های سازمانی، ویژگی های رهبری، پیامدهای رفتارهای شهروندی سازمانی، پیشینه تحقیق، تحقیقات داخلی، تحقیقات خارجی، فهرست منابع، منابع لاتین.

رفتار شهروندی سازمانی نباید دور از عملکرد کاری مورد نطر به کار گرفته شود ، و اتخاذ چنین رویکردی دشواری تفکیک دادن میان کار کرد های نقش و فرانقش راهموار می کند. در این زمینه رفتار شهروندی سازمانی می باید به عنوان یک معنی همه گیر در بر گیرنده کل رفتارهای به نظر درست افراد در محیط داخل سازمان، در نظر گرفته شود. رفتار شهروندی سازمانی، رفتاری واگذار شده است است یعنی اینکه رفتار باید به دلخواه باشد نه یک کار از قبل معلوم شده نه بخشی از وظایف کلی شخص باشد.

مشارکت سازمانی: مشارکت سازمانی توسط با هم اندیشیدن در مدیریت سازمانی تعریف می گردد و انگیزه کار مندان به پرداختن فعال در همه جنبه های زندگی سازمانی را توضیح می دهد .


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.