دلایل بسیاری برای سازمان ها برای پذیرش مسئولیت اجتماعی وجود دارد. اگر چه می توان گفت علت اصلی آن می تواند پایه های اخلاقی باشد، اما این مورد نباید با نوع دوستی و بشر دوستی اشتباه گرفته شود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
52 صفحه
کد:
242 mg


قسمتی از این مقاله:

دلایل بسیاری برای سازمان ها برای پذیرش مسئولیت اجتماعی وجود دارد. اگر چه می توان گفت علت اصلی آن می تواند پایه های اخلاقی باشد، اما این مورد نباید با نوع دوستی و بشر دوستی اشتباه گرفته شود. این ها نتایج اولیه در نظر گرفتن ریسک، تعهدات و منافع شرکت ها می باشد. در فرایند انتخاب این گزینه ها، شرکتها درگیر بررسی هنجارهای مختلف در مورد اینکه چه مواردی تشکیل دهنده استاندارد های قابل قبول رفتار سازمان ها می باشد,هستند. فشاری که از طرف سازمان های غیر انتفاعی وارد میشود نقش بسیار مهمی را در مجبور کردن شرکت ها برای در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بازی می کند. سازمان های غیر انتفاعی به طور مؤثری از مشوق های بازار جهت ترغیب شرکت ها حهت مسئولیت پذیر بودن در قبال جامعه استفاده می کنند. شرکت ها در برابر فشارهایی که روی قسمت عملیاتی آن ها تأثیر گذار است بسیار پاسخگو هستند، مانند فشار از طرف مشتریان، فشار از طرف سرمایه گذاران و فشار از طرف رسانه ها. اگر ارزش ها مد نظر باشد، رهبری سازمان لازم است تا استراتژی های مناسبی را برای همه بازارها- جایی که رقابت می کنند- در نظر بگیرند. (ماک و پلس ، 2006).

مصرف کنندگان برای اطلاعات و آگاهی از محصولاتی که می خرند حمایت شده اند، آگاهی در این مورد که آیا این محصول در شرایط استاندارد نیروی کار، با حداقل ضرر برای محیط زیست و بدون آسیب رساندن به حقوق بشر تولید شده است.کمپین های مصرف کنندگان به عنوان جایگزینی برای مقررات دولتی محسوب نمی شوند، اما با انتخاب شرکت ها بر اساس رعایت مسئولیت اجتماعی می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند. مصرف کنندگان از شرکت هایی که محصولات یا خدمات آن ها را خریداری می کنند انتظار بیشتری دارند. در حال حاضر تعداد این مصرف کنندگان آگاه در حال افزایش است.

آن ها خواهان آن هستند که که متقاعد شوند رفتار خرید ان ها منجر به سود و منفعت اجتماعی خواهد شد بدون آن که به محیط زیست آسیبی برساند. به این خاطر است که آن ها از شرکت ها میخواهند تا نه تنها محصولات و برند های خوب تولید کنند بلکه به خوبی نیز عمل کنند. این الگوی جدید مصرف شرکت ها را وادار می کند تا استراتژی بازاریابی پیدا کنند که بیشترین ارتباط را با مسئولیت اجتماعی داشته باشد. مصرف کنندگان اکندن نگاه دقیقتری دارند به شرکت هایی که ادعا می کنند در به مسائل اجتماعی توجه دارند. (اوه ، 2007).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.