پژوهش زیر درباره مزیت رقابتی می باشد. و شامل: مزیت رقابتی از دیدگاه سازمان صنعتی، مزیت رقابتی از دیدگاه سازمان صنعتی، نظریة اقتصادی چمبرلین، تئوری های مزیت رقابتی، چنین فرایندی دارای ماهیت پویا، دیدگاه مبتنی بر منابع و کارکرد راهبرد و ... می باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
14 صفحه
کد:
226 mg


قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره مزیت رقابتی می باشد. و شامل: مزیت رقابتی از دیدگاه سازمان صنعتی، مزیت رقابتی از دیدگاه سازمان صنعتی، نظریة اقتصادی چمبرلین، تئوری های مزیت رقابتی، چنین فرایندی دارای ماهیت پویا، دیدگاه مبتنی بر منابع و کارکرد راهبرد، پیشینه تحقیق، منابع فارسی، منابع لاتین. این چالش ها و دگرگونی نابه هنگام هستند تحولات پیش بینی نشده ای را به وجود می آورد از این رو، تهدیدها و وقت هایی دربرابر شرکت گذاشته می شود. تغییرات پیش بینی نشده ارزش منابع را متحول می کند؛ برای مثال، یک تغییر غیر ممکن پیش بینی در تقاضا یا فناوری(بارنی،1997), این نظریه بیشتر یک فرضیه اقتضایی راهبرد را درنظرمی گیرد. با پذیرفتن این حقیقت که منابع و قابلیت های هیچ سازمانی تمام شدنی نیست، کارایی رقابتی ماندگار دارای شخصیت حفاظت گرا و نگه دارنده است؛ به شکلی که در این راه ، یکی از مهمات ویژه ومشخص کننده، مدیریت مناسب و آگاهانه منابع بالقوه و بالفعل سازمان است.

ویژگی رقابتی، استعداد شرکت در به وجود آوردن ارزشی است که در عصر کنونی به دست سایر رقبا انجام نگرفته است و یک ویژگی رقابت ماندگار هنگامی است که شرکت ها تواناییی نداشته باشند از دستاوردهای شرکت های دیگر تقلید کنند. اطلاعات شرکت همة سرمایه، قابلیت ها، دستاورد های سازمانی، ویژگی های شرکت، اطلاعات و طراحی است که به وسیله شرکت کنترل می شوند و به مرحله طراحی و به کار گیری راهبردها پایان می یابد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.