مقاله زیر درباره سازمان تامین اجتماعی می باشد. و شامل: سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقاء سلامت کشور تامین اجتماعی، خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی، تعهدات و خدمات حمایتی، خدمات درماني و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
165 mg


توضیحات:

مقاله زیر درباره سازمان تامین اجتماعی می باشد. و شامل: سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقاء سلامت کشور ، معرفی سازمان تامین اجتماعی، خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی، تعهدات و خدمات حمایتی، خدمات درماني، درمان مستقيم - درمان غيرمستقيم ، مشمولين استفاده از حمايت هاي درماني تأمين اجتماعي، پیشینه پژوهش، مطالعات داخلی، منابع، عملکردهای اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در حفظ خویش تن داری و پیشرفت ارزش ذخایر صندوق بیمه ای به منظور ضامن پایداری و توانمندی سازمان در اجرای تعهدات، از طریق 127 شركت زیر نظر پوشش فعال در قالب های تولیدی و خدماتی عملی می گردد . . از فعاليت هاي برجسته بخش درمان مستقيم سازمان ، خدماتي است كه از شیوه بيمارستانهای سازمان در اخدمت بيمه شدگان سازمان قرار مي گيرد. 

بيمه شدگان تأمين اجتماعي بايد درحفظ اعتبار دفترچه هاي بيمه خود مسئول باشند و براي تمديد اعتبارمجدد اين دفترچه ها به موقع اقدام كنند تا در موقع نياز به خدمات بهداشتي و درماني به مشکل بر نخورند . . بيمه شده واعضای خانواده وي، با اين دفترچه ها مي توانند به پایگاه درماني و بيمارستاني مخصوص سازمان تامين اجتماعي و به طور رايگان از خدمات درماني استفاده كنند. مركز درماني و بيمارستاني دولتي و يا به مراكز درماني و بيمارستاني خصوصي طرف قرارداد و غيرطرف قرارداد اين سازمان مراجعه كنند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.