مقاله زیر درباره هوش اجتماعی می باشد. و شامل: تعریف هوش، رهیافت روان‌سنجى، ‏ منحنى توزیع هوش‏، تعاریف هوش، رهیافتهاى پردازش اطلاعات‏، هوش از دیدگاه رشد، هوش و مسئله طبیعت ـ ‏تربیت‏، هوش اجتماعی چیست، مفهوم هوش اجتماعی در نظریه محققان و ... است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
36 صفحه
کد:
118 mg


توضیحات:

مقاله زیر درباره هوش اجتماعی می باشد. و شامل: تعریف هوش، رهیافت روان‌سنجى، ‏ منحنى توزیع هوش‏، تعاریف هوش، رهیافتهاى پردازش اطلاعات‏، هوش از دیدگاه رشد، هوش و مسئله طبیعت ـ ‏تربیت‏، هوش اجتماعی چیست، مفهوم هوش اجتماعی در نظریه محققان، با روش هایی می توان هوش اجتماعی را تقویت کرد، مشکلات هوش اجتماعی، انواع هوش در حالت کلی، انواع هوش از دیدگاه ثرندایک، انواع هوش از دیدگاه اسپیرمن، انواع هوش از دیدگاه ترستون، انواع هوش از دیدگاه اشترن برگ، انواع هوش از دیدگاه گاردنر، تقسیم بندی هوش به انواع کلامی و عملی (غیر کلامی)، خصوصیات افراد دارای هوش اجتماعی، سازماندهی گروه، مذاکره برای حل مسائل، روابط شخصی، تجزیه و تحلیل اجتماعی، مهره مار، آیا همه خوش‌برخوردها قابل اعتمادند؟ ، چگونه می‌توان شناخت؟ ، فهرست منابع .

پیاژه هوش را نوعى وفق دادن فرد با جهان خارج تعریف مى‏کند. در اصل او بر این باور است که انسان براى ادامه زندگی خود باید وسایل یکسان گشتن خویش با محیط را آماده سازد. از این دیدگاه هوش عبارت است از نمونه‏اى خاص از برابر شدن زیستى، یا توانایىِ برقراری اعمال و رفتار متقابل و کارا با محیط. عملکرد برابری‏شدن نیز، به علت تنظیم و متعهد سازی تغییراتى که در اثر بلوغ و نیز تجربه مادى و اجتماعى پدید مى‏آید، در تفهیم رشدِ کودک از نظر توانِ شناخت نقشى مهم ایجاد می کند .


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.