تحقیق زیر درباره عملکرد تجاری می باشد. و شامل: عملکرد تجاری چیست، عملکرد رفتاری، عملکرد درنقش، عملکرد فرا نقشی، عملکرد مبتنی بر نتیجه، عملکرد تجاری سازی در بخش های مختلف، تعریف تجاری سازی فن آوری، فرایند تجاری سازی فن آوری، تعریف شاخص و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
8 صفحه
کد:
117 mg


توضیحات:

تحقیق زیر درباره عملکرد تجاری می باشد. و شامل: عملکرد تجاری چیست، عملکرد رفتاری، عملکرد درنقش، عملکرد فرا نقشی، عملکرد مبتنی بر نتیجه، عملکرد تجاری سازی در بخش های مختلف، تعریف تجاری سازی فن آوری، فرایند تجاری سازی فن آوری، تعریف شاخص تجاری سازی فن آوری، روند تجاری سازی فن آوری در جهان، فهرست منابع. . تجاری سازی از خلاقیت و پرورش اندیشه آغاز شده، با پیشرفت و تولید کالا و خدمت فن آورانه بر اساس توسعه آن ایده شکل می گیرد و بلاخره با فروش آن کالا و خدمت به مصرف کننده نهایی کامل می شود. در این تعریف چهار مؤلفه مهم از یکدیگر قابل تفکیک هستند. پژوهشگران به طور پی در پی تلاش می کنند که کالاهای جدیدیاختراع و به بازار تولید کنند که مشابه آنها قبلا وجود نداشته باشد یا از ویژگی‌های جدیدی برخوردار باشند.

امروزه مدیریت سازمان های متفاوت تولیدی و خدماتی، به دلیل وسعت و پیچیدگی آن‌ها اهمیت فراوانی یافته است، به شکلی دوری نا پذیر که بر خورد سیستمی با آن را اجتناب ناپذیر می نماید این پیچیدگی و ارتباط سیستمی در راهنمایی واحدهای سازمانی باعث می گردد تا نقش عملکرد تجاری در تصمیم گیری مدیران و راهبری سازمان‌ها به عنوان مهمترین تصمیم اجراگردد. اطمینان مشتری، بررسی بوسیله مشتریان هدف، به هماهنگ کردن دانش و یا اطلاعات با همکاران، پیگیری، روحیه تیمی، وفاداری مشتریان حساب کلیدی، خوب کار کردن، تاثیر خوب روی کار، درک بالای مشتریان دارد .


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.