مقاله زیر درباره مدیریت استعداد می باشد. و شامل: مقدمه، تعریف استعداد و مدیریت استعداد، شایسته سالاری، شایسته سالاری در كشور های مختلف، ژاپن، اهمیت مدیریت استعداد، بخش پرسنلی، منابع انسانی استراتژیک، مدیریت استعداد، تکامل وظیفه منابع انسانی، عوامل راهبردی زمینه ساز مدیریت استعداد و..

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
کد:
82 mg


توضیحات:

مقاله زیر درباره مدیریت استعداد می باشد. و شامل: مقدمه، تعریف استعداد و مدیریت استعداد، شایسته سالاری، شایسته سالاری در كشور های مختلف، ژاپن، اهمیت مدیریت استعداد، بخش پرسنلی، منابع انسانی استراتژیک، مدیریت استعداد، تکامل وظیفه منابع انسانی، عوامل راهبردی زمینه ساز مدیریت استعداد، راهبرد سازمان، نقش و حمایت مدیران، فرهنگ سازمانی، مدیریت منابع انسانی راهبردی، قوانین و مقررات دولتی، مولفه های مدیریت استعداد در پژوهش حاضر، جذب استعدادها، ارزیابی، آموزش و توسعه، بازیابی، پیشینه تحقیق، تحقیقات داخلی، تحقیقات خارجی، منابع و مأخذ، منابع فارسی، منابع انگلیسی.

امروزه سازمانها به درستی دریافتند كه به منظور موفقیت در اقتصاد پیچیده جهانی و نیز ماندگاری در محیط رقابتی كسب و كار، به داشتن برترین استعدادها نیاز دارند. به طور قطع در حال حاضر، عصر سازمانهاست و متولیان این سازمانها، انسانها هستند؛ انسانهایی كه خود با به وسیله در اختیار داشتن برگترین منبع قدرت؛ یعنی تفكر، می توانند موجبات تعالی، حركت و رشد سازمانها را به وجود اورند . . اگر برای به دست اوردن مهارت در یک فعالیت افراد مختلف در شرایط و موقعیت هم سطح قرار بگیرند متوجه خواهیم شد که افراد مختلف اختلاف هایی ازنظر میزان کسب آن مهارت نشان می دهند. مدیریت استعداد به عنوان ابزاری برای شناسایی، استخدام، پرورش، پیشرفت و نگهداری افراد مستعد، با هدف بهینه كردن توان سازمان به منظور به دست اوردن نتایج كسب و كار، تعریف شده است.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.