تحقیق زیر درباره صنعت بیمه است. و شامل: تعریف کلی بیمه ، لغت بیمه در زبانهای مختلف، تاریخچة پیدایش بیمه، جریان ظهور وگسترش بیمه در ایران، از آغاز تا پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از پیروزی انقلاب تا سال 1390 ه. ش، انواع بیمه در صنعت بیمة ایران و ...

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
35 صفحه
کد:
38 mg


توضیحات:

تحقیق زیر درباره صنعت بیمه است. و شامل: تعریف کلی بیمه ، لغت بیمه در زبانهای مختلف، تاریخچة پیدایش بیمه، جریان ظهور وگسترش بیمه در ایران، از آغاز تا پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از پیروزی انقلاب تا سال 1390 ه. ش، انواع بیمه در صنعت بیمة ایران، بیمه اشخاص، بیمه های اموال، بیمه های اتومبیل، بیمه های مسئولیت، بیمه های مهندسی، بیمه باربری، سایر انواع بیمه های غیر زندگی، بیمة عمر ( زندگی، جایگاه مؤسسات بیمه در بازار مالی کشور، شاخص های بیمه و ارزیابی شاخص ها در کشورهای دیگر و مقایسه با ایران، سال های 1367 الی 1376 ه. ش ، سال های 1380 الی 1390 ه. ش، سابقه تحقیق، منابع و مأخذ.

بیمه در لغت به معنای محافظ داشتن جان ومال از خطرات غیر قابل پیش بینی است. بیمه به شکل قدیمی آن به مفهوم وجود نوعی تعاون و کمک اجتماعی به منظور سرشکن کردن خسارت فرد و یا افراد معدود بین همة افراد گروه ویا جامعه، در ایران سابقة طولانی داشته است و همواره مردم این مرز و دیار با پیروی از تعالیم اسلامی و فرهنگی خود، برای کمک به جبران خسارت های ناخواسته ای که برای دیگر هموطنان و حتی مردم دیگر کشورها پیش می آیدحاضر وپیشگام بوده اند. افزایش فعالیت شرکت های بیمة خارجی، مسئولان کشور را هشدار برضرورت تأسیس یک شرکت بیمة ایرانی کرد. . تأسیس شرکت سهامی بیمة ایران را می توان تحول شگرفی در تاریخ فعالیت بیمه ای کشور دانست زیرا از آن پس دولت با درامکان داشتن تشکیلات اجرایی مناسب تسلط به کنترل بازار و نظارت بر فعالیت مؤسسات بیمه خارجی گردید.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.