پژوهش زیر درباره فرهنگ سازمانی می باشد . و شامل : تعاریف مختلف پیرامون فرهنگ سازمانی، تعاریف مختلف پیرامون فرهنگ سازمانی، جرارد هنریک هافستد، ویژگی ها و کارکرد های فرهنگ سازمانی، ویژگی های فرهنگ سازمانی ، کارکرد های فرهنگ سازمانی و ... است.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
44 صفحه
کد:
21 mg


توضیحات:

پژوهش زیر درباره فرهنگ سازمانی می باشد . و شامل : تعاریف مختلف پیرامون فرهنگ سازمانی، تعاریف مختلف پیرامون فرهنگ سازمانی، جرارد هنریک هافستد، ویژگی ها و کارکرد های فرهنگ سازمانی، ویژگی های فرهنگ سازمانی ، کارکرد های فرهنگ سازمانی، آثار فرهنگ سازمانی، مفروضات فرهنگ سازمانی, مدل های فرهنگ سازمانی، مدل هریسون - هندی ، مدل شاین ، مدل شولز، مدل کویین و مک گرات ، مدل دنیسون، مدل رابینز، مدل هافستد، مدل کوئین و روربا، مدل تطبیقی کوفای و همکاران، مدل اوریلی و کالدول، منابع فارسی، منابع غیر فارسی. یک سازمان به مثال یک فرد دارای شخصیت است، شخصیتی که همانند ویژگی های انعطاف پذیری، محافظه کاری و نوآوری و... است. . فرهنگ سازمانی بیان کننده ادراک مشترک اعضای سازمانی است که رفتار آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. فرهنگ سازمانی به عنوان شخصیت سازمان است که آن را از بقیه سازمان ها تفکیک می سازد.

برخی از صاحب نظران در این مورد نطر موافق دارند که منظوراز فرهنگ سازمانی سیستمی از استنباط مشترک است که اعضا نسبت به یک سازمان دارند و همین ویژگی موجب جدایی یک دو سازمان از یکدیگر می شود. اما به روز ترین تحقیق ها در مورد فرهنگ که مورد توجه بسیار زیادی نیز قرار گرفته توسط هاوس و همکارانش در سال 2002 انجام شده است. فرهنگ سازمانی بر الگو های مرتبط چگونگی تفکر، احساس و عمل اعضاء در رابطه با موضوع های اصلی وابسته به کنش های بیرونی و هماهنگی درونی اثر می گذارد. . فاصله قدرت زیاد نشان از ان است که صاحبان قدرت یا چهره های صاحب اختیار از امتیازاتی برخوردارهستند که در چارچوب روابط قوی و مشخص فرادست-فرودست میان اعضای سازمان شکل گرفته است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.