تحقیق زیر درباره مهارت های ارتباطی با مشتریانمی باشد و شامل : ارتباطات، تعریف ارتباط وارتباطات، انواع ارتباطات، ارتباطات کلامی، ارتباطات غیر کلامی، مهارتهای ارتباطی، ارتباطات سازمانی، منحنی طول عمر رابطه،
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
کد:
19 mg


توضیحات:

تحقیق زیر درباره مهارت های ارتباطی با مشتریانمی باشد و شامل : ارتباطات، تعریف ارتباط وارتباطات، انواع ارتباطات، ارتباطات کلامی، ارتباطات غیر کلامی، مهارتهای ارتباطی، ارتباطات سازمانی، منحنی طول عمر رابطه، زنجیره مدیریت روابط، مراحل توسعه روابط با مشتریان، پیشینه تحقیق، سوابق تحقیقات داخل کشور، مقالات داخل کشور، چکیده مقاله، سوابق تحقیقات خارج از کشور، منابع و ماخذ، فارسی، غیر فارسی .

ارتباط دستاوردی است که پی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد . منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه ارتباطی است که ازشیوه حرف زدن و گفتگو به دست می آید برای موفقیت در کار وجذب مشتری باید از کلمات به دقت استفاده شود هر کلمه ای احساسات، عواطف ویژه و عملکرد متفاوتی را در افراد به وجود می آورد. مهارت های ارتباطی به رفتارهایی پرداخته می شود که شخص می تواند از آن راه با دیگران به شیوه ای ارتباط برقرار کند که منجر به پاسخ های مثبت ودوری از پاسخ های منفی منجر شود. اطلاعات گزینه های متفاوت طول عمر روابط به شرکت ها کمک می کند تا نیازهای اصلی و اطلاعات خاص هر دوره را به دست اورند و در شکل دهی اثربخش روابط موفق شوند. در عملکرد اگر مشتری در ارتباط خود با شرکت با مشکلی منجر شود اقدام به شکایت نمی کند وبه دشواری می توان آن را تفکیک داد. ارتباط بین موسسه مالی ومشتریان وابسته به مسائل و مشکلاتی است که می تواند برای هر دو طرف ایجاد شود و پایداری رابطه موجود را به خطر اندازد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.