اینترنت شبکه ی گسترده جهانی است که شبکه‌های مختلف رایانه ای در اندازه های متعدد و حتی رایانه های شخصی را با استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گوناگون و با قراردادهای ارتباطی به یکدیگر متصل می‌کند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
46 صفحه
کد:
1775 mg


فهرست عناوین این مقاله:

مدل شناختی رفتاری دیویس )علوی و جنتی فرد،1390)(29)- مروری بر مطالعات-


قسمت هایی از این مقاله:

اینترنت شبکه ی گسترده جهانی است که شبکه‌های مختلف رایانه ای در اندازه های متعدد و حتی رایانه های شخصی را با استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گوناگون و با قراردادهای ارتباطی به یکدیگر متصل می‌کند.

این شبکه جهانی از طریق خطوط تلفن، رایانه های شخصی و یا شبکه‌های رایانه‌ای را به یکدیگر متصل می‌کند و با اختصاص نشانی‌های الکترونیکی مشخص به هریک ازآنها، برقراری ارتباط سریع و گسترده را میان کل کسانی که به شبکه متصل هستند، فراهم می‌کند و تبادل اطلاعات میان آنان را به صورت متن، صدا، تصویر و فیلم میسر می‌سازد(47).

"مارتین ایروین" استاد دانشگاه جوروج تاون آمریکا معتقد است اینترنت سه جزء دارد:یک سیستم کامپیوتری جهانی که ازابزارهای مشترک اتصال سخت افزاراستفاده می کند و اطلاعات دیجیتالی را منتقل می سازد.

اجتماعی ازمردم که یک تکنولوژی ارتباطی رایج و مشترک را به کار می برند و یک سیستم اطلاعات که به صورت جهانی توزیع شده است(47).

اینترنت ابزاری چندکارکردی است که توانسته به سرعت به یکی ازابزارهای ضروری زندگی تبدیل شود.

اینترنت بشارتگر کم کردن فاصله ها وگسترش روابط میان آدمیان شده است.

تکنولوژی های نوین ارتباطی که امکان همزمان و نامحدود ارتباط افراد را فارغ از مکان قرارگیری آنان درجهان جدید فراهم ساخته است،عامل تولدجهان جدیدی است که با عنوان "جهان مجازی "معرفی شده است.

جهان مجازی برخلاف جهان واقعی امکانات بی شماری چون سهولت دسترسی، بیست و چهار ساعته بودن، سادگی کار، هزینه پایین، گمنام ماندن کاربران درآن را داراست.

ازطریق این جهان دوم می توان به آسانی به تجارت پرداخت، خریدکرد، آموخت، به منابع اطلاعاتی وسیع دست یافت، از تازه ترین اخبارمطلع گردید، سرگرم شد، به راحتی ودرعرض چند دقیقه با یک کشوردریک قاره دیگر ارتباط برقرارکرد، هویت جدید و در نهایت یک زندگی دوباره و نو یافت.

بودن در فضای مجازی،اینترنت به کاربران فرصت های بی شماری می دهد و به هراندازه که این فرصت ها و خشنودی های ناشی از اینترنت افزایش یابد، کاربران بیشتربه سمت این پدیده نوین سوق خواهند یافت(1).

استفاده روز افزون از اينترنت و زندگي در فضاي مجازي به مدت طولاني چه در منزل و چه در محل كار، نوعي وابستگي كاذب به اينترنت را براي كاربر به ارمغان مي آورد كه منجر به ظهور معضلي به نام اعتياد به اينترنت مي شود(48).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.