شركت¬های سرمایه¬گذاری مؤسساتی هستند كه از طریق فروش سهم و برخی موارد، اوراق قرضه، منابع مالی پس اندازكنندگان و افراد را جمع آوری كرده، و آن¬ها را در سهام و اوراق قرضه سایر شركت¬ها سرمایه¬گذاری می¬كنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
46 صفحه
کد:
1695 mg


فهرست عناوین این مقاله:

تعریف سرمايه¬گذاري- تعریف شرکت¬های سرمایه¬گذاری- تعریف شرکت¬های سرمایه پذیر- گزارش¬گری مالی و هدف¬های حسابداری-¬ سهام عادی -¬ مفهوم سود- مفهوم سود از دیدگاه ساختاری- مفهوم سود از دیدگاه تفسیری- مفهوم سود از دیدگاه رفتاری (عمل¬گرایی)- تعریف سود هر سهم- اهمیت سود هر سهم و کاربردهای آن - محدودیت های سود هر سهم- اندازه¬گیری سود هر سهم طبق استاندارد حسابداری شماره 30 ایران-¬ پیش بینی سود- کیفیت پیش¬بینی سود- دقت پیش بینی سود-¬ انواع سرمایه گذاری از نظر افق زمانی- شرایط احراز سرمایه گذاری بلند مدت- نکته مهم در مورد سرمایه گذاری بلند مدت-¬ حجم معاملات-¬ بازده سهام- رابطه¬ی بین بازده سهام و سود حسابداری-¬ رابطه بین دقت پیش¬بینی سود و بازده سهام-¬ بازده غیرعادی سهام- بازده غیرعادی و پیش¬بینی سود- پیشینه پژوهش- پیشینه پژوهش¬های انجام شده در داخل ایران-¬ پیشینه¬ی پژوهش¬های انجام شده در خارج از ایران - فهرست منابع فارسی- فهرست منابع لاتین-


قسمت هایی از این مقاله:

شركت¬های سرمایه¬گذاری مؤسساتی هستند كه از طریق فروش سهم و برخی موارد، اوراق قرضه، منابع مالی پس اندازكنندگان و افراد را جمع آوری كرده، و آن¬ها را در سهام و اوراق قرضه سایر شركت¬ها سرمایه¬گذاری می¬كنند.

اهمیت این مؤسسات در این است كه افراد، با پس انداز اندك خود، شاید به راحتی نتوانند در اوراق بهادار مورد نظر خود سرمایه¬گذاری كنند اما این قبیل شركت¬ها، با یك كاسه كردن وجوه، آن¬ها را در اوراق بهادار متنوع سرمایه¬گذاری و معمولاً بازده¬ای بیش¬تر از این مجموعه عاید می¬كنند(قجر و همکاران،1392).

در واقع شرکت¬های سرمایه¬گذاری شرکت‌هایی هستند که در سایر شرکت‌های بورسی و یا شرکت‌های غیر‌بورسی سرمایه‌گذاری کرده و از محل درآمد سرمایه‌گذاری¬های خود به سهام¬دارانشان سود پرداخت می‌کنند.

چنان¬چه فردی قصد سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در بورس را نداشته باشد چندان مقرون به صرفه نیست که تمام شرکت‌های حاضر در بورس یا صنایع مختلف را بررسی کند. در این حالت خرید سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توصیه‌ می‌شود.

مزیت‌ دیگر ‌خرید سهام ‌‌شرکت‌های ‌‌سرمایه‌گذاری تشکیل‌ سبد سهام است که ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد.

البته طبیعی است که بازده این سهام نیز کمتر است.

یک شرکت سرمایه‌گذاری براساس پرتفوی خود ارزیابی می‌شود.

پرتفوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ایران معمولاً از دو قسمت بورسی و غیربورسی تشکیل شده است(حمزه¬ئی،1391).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.