مقاله ی زیر درباره ی تحقیقات بازاریابی می باشد. و شامل: دلایل اهمیت روزافزون تحقیقات بازاریابی- ضرورت تحقیقات بازاریابی به طور خلاصه- آیا تحقیقات بازاریابی به توسعه محصولات بی فایده کمک می کند یا آن را باز می دارد؟- منابع و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
21 صفحه
کد:
1404 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله ی زیر درباره ی تحقیقات بازاریابی می باشد. و شامل: دلایل اهمیت روزافزون تحقیقات بازاریابی- ضرورت تحقیقات بازاریابی به طور خلاصه- آیا تحقیقات بازاریابی به توسعه محصولات بی فایده کمک می کند یا آن را باز می دارد؟- منابع.

توسعه بازار محصولات در كشورهاي در حال توسعه و جديدا توسعه يافته(مانند مكزيك، برزيل، و كره جنوبي) همچنان ادامه مي يابد، چراكه اين كشورها صرفاً در سالهاي اخير موفقيت نسبي منتهي به طبقه متوسط گسترشي را تجربه كرده اند. از اينرو، بسياري از شركتهاي چندمليتي مستقر در كشورهاي توسعه يافته در جستجوي نفوذ در اين بازارهاي در حال رشد مي باشند. تحقيقات بازاريابي دانش لازم را براي تيم هاي مديريتي در خصوص ورود شركتها به بازارهاي جديد ارائه مي نمايد. عليرغم ارزش بالقوه توسعه گرايش بازار و سودمندي موثر بررسي بازاريابي ، تشخيص اين اهداف براي بسياري ازشركتهاي مواجهه با تبديل به " سازمانهاي آموزشي" اغفال كننده است. در حاليكه به نظر مي رسد هزينه دريافتي بالاي كميسيون بررسي بسياري از شركتها را از آغاز تحقيقات بازاريابي باز مي دارد، گسترش تحقيقات بازاريابي روند پيچيده اي براي بهترين شركتها به شمار مي رود.(مالوترا و پترسون2001،216)


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.