تحقیق زیر درباره ی بهسازی نیروی انسانی می باشد. و شامل: مفهوم بهسازی- اهداف بهسازی- تعریف آموزش- روشها و فنون آموزش کارکنان- آموزش‌های ضمن خدمت- نیازسنجی آموزشی- مفهوم نیاز- اهداف نیازسنجی و .... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
1330 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره ی بهسازی نیروی انسانی می باشد. و شامل: مفهوم بهسازی- اهداف بهسازی- تعریف آموزش- روشها و فنون آموزش کارکنان- آموزش‌های ضمن خدمت- نیازسنجی آموزشی- مفهوم نیاز- اهداف نیازسنجی- اهداف آموزش کارکنان- آموزش اثربخش- ویژگیهای یک آموزش اثر بخش- نتایج و فواید آموزش اثربخش- عوامل ناکامی سازمانها در آموزش کارکنان- پیشینه تحقیق- مطالعات داخلی- مطالعات خارجی- منابع و مآخذ.

در هر سازمانی، نیروی انسانی از جایگاه خاصی برخوردار است و سرمایه اصلی آن تلقی می شود(دراکر، 1999). امروزه واقعیت این است که جهان وارد مرحله ای شده است که تغییرات اساسی و شتابان از ویژگی های آن است. روند جهانی شدن به کمک توسعه روز افزون فناوری اطلاعاتی و ارتباطی همه ابعاد زندگی بشر را دچار تغییر و تحول کرده و تغییرات بنیادی و عمیقی را در حوزه های مختلف به جوامع تحمیل کرده است. توجه به رشد و ارتقای نیروی انسانی در قالب برنامه های بهسازی در سازمان ها برای مواجهه مناسب با تغییرات و افزایش بهره وری اجتناب ناپذیر است(نوه ابراهیم و پورکریمی، 1388).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.