پروژه ی زیر درباره منطق فازی می باشد. و شامل: تفکر فازی- تاریخچه شکل گیری منطق فازی- مفاهیم اساسی مجموعه های فازی- اعداد فازی- ماتریس فازی- آزمون فرض فازی-تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
40 صفحه
کد:
1328 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره منطق فازی می باشد. و شامل: تفکر فازی- تاریخچه شکل گیری منطق فازی- مفاهیم اساسی مجموعه های فازی- اعداد فازی- ماتریس فازی- آزمون فرض فازی-تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره- ارزیابی و بررسی مدل های MADM- مراحل روش AHP فازی - مراحل روش تاپسیس فازی- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

حالت فازی نامی رسمی در علوم دارد که عبارتست از: حالت چند ارزشی . مخالف حالت فازی دو ارزشی یا دو مقداری است که در آن برای هر سئوالی دو پاسخ می تواند وجود داشته باشد، درست یا نادرست، یک یا صفر (بارت کاسکو، 1377) این باور به سیاه و سفید ها، صفر و یک ها و این نظام دو ارزشی به گذشته باز می گردد و حداقل به یونان باستان و ارسطو می رسد. منطق ارسطو اساس ریاضیات کلاسیک را تشکیل می دهد. بر اساس اصول و مبانی این منطق همه چیز تنها مشمول یک قاعده ثابت می شود که به موجب آن یا آن چیز درست است یا نادرست. منطق ارسطویی دقت را فدای سهولت می کند. نتایج منطق ارسطویی، "دو ارزشی"، "درست یا نادرست"، "صفر یا یک" می تواند مطالب ریاضی و پردازش رایانه ای را ساده کند. گرچه می توان مثال های فراوانی را ذکر کرد که منطق ارسطویی در مورد آنها صحیح باشد اما باید توجه داشت که نباید آنچه را تنها برای موارد خاصی مصداق دارد به تمام پدیده ها تعمیم داد. در دنیای واقعی، اکثر چیزهایی که درست به نظر می رسند "نسبتاً" درست هستند و در مورد پدیده های واقعی همواره درجاتی از "عدم قطعیت" صدق می کند. پدیده های واقعی "فازی"، "مبهم" و "غیر دقیق" هستند (عادل آذر، 1387).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.