مقاله زیر درباره-ی مدیریت منابع انسانی می باشد. و شامل: تعاریف مدیریت منابع انسانی- تاریخچه‌ی مدیریت منابع انسانی- نقشها و فعالیتهای مدیریت منابع انسانی- فعالیتهای منابع انسانی- ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
30 صفحه
کد:
1302 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره-ی مدیریت منابع انسانی می باشد. و شامل: تعاریف مدیریت منابع انسانی- تاریخچه‌ی مدیریت منابع انسانی- نقشها و فعالیتهای مدیریت منابع انسانی- فعالیتهای منابع انسانی- ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی- چالش‌های کلیدی مدیریت منابع انسانی برای مدیران امروز- تحقیقات انجام گرفته دراین زمینه- فهرست منابع- فارسی- لاتین.

تفاوت‌های موجود بین تعاریف مدیریت منابع انسانی عموماً ناشی از دیدگاه افرادی است آنرا تعریف کرده‌اند. اما تعریف بنیادی و اساسی که تا کنون از مدیریت منابع انسانی شده و هنوز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد این است که مدیریت منابع انسانی عبارت است از مدیریت افرادی که در سازمان کار می‌کنند(گومز-مجیا و همکاران ،2001). تعریف دیگری که توسط رنکلی (1997) ارائه شد بر مبنای این تفکر است که مدیریت منابع انسانی در جهت تثبیت، توسعه، حفظ و نگهداری کارکنان و برقراری رابطه بین سیاست‌های پرسنلی با سیاست‌های کل سازمان است. بیر و اسپکتور (1985) از دیدگاه رابطه‌ای آنرا مدیریت روابط بین افراد و سازمان تعریف می‌کند که مخصوصاً در برگیرنده همه تصمیمات مدیریتی است که بر ماهیت این روابط اثر می‌گذارد. -


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.