پژوهش زیر درباره برنامه ریزی گردشگری می باشد. و شامل: گردشگری-گردشگری و رویکرد سیستمی - برنامه ریزی گردشگری - تعاریف برنامه ریزی گردشگری- ویژگی های برنامه ریزی گردشگری- فرایند برنامه ریزی گردشگری و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
29 صفحه
کد:
1297 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره برنامه ریزی گردشگری می باشد. و شامل: گردشگری-گردشگری و رویکرد سیستمی - برنامه ریزی گردشگری - تعاریف برنامه ریزی گردشگری- ویژگی های برنامه ریزی گردشگری- فرایند برنامه ریزی گردشگری- رویکردهای برنامه ریزی گردشگری- نظام گردشگری- عرضه و تقاضای گردشگری- عرضه گردشگری- تقاضای گردشگری-پیشینه تاریخی- منابع وماخذ.

گردشگری یا Tourism از کلمۀ Tour به معنای گشتن اخذ شده که ریشه در لغت لاتین Turns، معنای دور زدن، رفت و برگشت بین مبداء و مقصد و چرخش دارد. این لغت از یونانی به اسپانیایی و فرانسوی و در نهایت به انگلیسی راه یافته است(آکسفورد 1356:1989). در تعریف ذکر شده، اشاره ای به اثرات گردشگری نشده است. از آنجا که توجه به اثرات گردشگری از مباحث مهم در مدیریت و برنامه ریزی به شمار می رود، جعفری(2000) در تعریف خود از گردشگری به آن اشاره کرده است: " گردشگری مطالعه انسان خارج از محل سکونت معمول اوست، مطالعه صنعتی است که به نیازهای وی پاسخ می گوید و مطالعه اثراتی که هم انسان و هم این صنعت بر محیط فرهنگی – اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی میزبان دارند"(جعفری ،2000). در سال 1991 از سوی سازمان جهانی گردشگری(WTO) گردشگری اینگونه تعریف شد:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.