تحقیق زیر درباره گردشگری تهرانی می باشد . و شامل: جغرافیای طبیعی- شرایط اقلیمی- سازمان فضایی و پهنه بندی شهر تهران- گردشگری تهران- فرهنگ و هنر- جاذبه های استان تهران- حیات وحش ومناطق حفاظت شده- صنایع دستی استان تهران- منابع وماخذ و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
1294-2 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره گردشگری تهرانی می باشد . و شامل: جغرافیای طبیعی- شرایط اقلیمی- سازمان فضایی و پهنه بندی شهر تهران- گردشگری تهران- فرهنگ و هنر- جاذبه های استان تهران- حیات وحش ومناطق حفاظت شده- صنایع دستی استان تهران- منابع وماخذ.

اقلیم استان تهران در نواحی کویری و جنوب، گرم وخشک ، در نواحی پایکوهی سرد و نیمه مرطوب و در نواحی مرتفع سرد با زمستان های طولانی است. گرم ترین ماه های سال مرداد و شهریور با متوسط دمای 30 -28 درجه و سردترین ماه سال دی ماه بامتوسط دمای یک درجه سانتیگراد گزارش شده است. دمای شهر تهران ، در زمستان نسبتا معتدل و در تابستان گرم است. بخش شمال تهران و شمیرانات در تابستان نیز معتدل است. میانگین بارندگی سالانه استان تهران در حدود 400 میلی متر گزارش شده. بیشترین بارش سالانه در ماه های زمستان روی می دهد(زنده دل،1384). وجود کوه‌هایی چون دماوند، شمیرانات و امامزاده داوود در اطراف آن اقلیم شهر تهران را تحت تأثیر قرار می‌دهند. منابع آب فیزیکی نیز از فاکتورهای مهم در شکل‌گیری اقلیم تهران است. از جمله این منابع می‌توان رودخانه جاجرود و کرج و سدهایی چون امیرکبیر، لبنان و لار را نام برد.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.