پروژه ی زیر درباره جذابیت مراکز خرید می باشد. و شامل: مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای- تاریخچه ایجاد مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای- انواع فروشگاه ها- مصرف کنندگان و عوامل موثر بر جذابیت مراکز خرید- پیشینه داخلی و خارجی- منابع فارسی- منابع لاتین و ...است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
24 صفحه
کد:
1292 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره جذابیت مراکز خرید می باشد. و شامل: مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای- تاریخچه ایجاد مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای- انواع فروشگاه ها- مصرف کنندگان و عوامل موثر بر جذابیت مراکز خرید- پیشینه داخلی و خارجی- منابع فارسی- منابع لاتین.

تفکر اوليه ايجاد فروشگاه های بزرگ توسط بازرگان فرانسوی آريستود بوسکيو در سال 1852 با تأسيس فروشگاهی به نام بن مارشه برای فروش اجناس خرازی و پارچه تحقق يافت و اين فروشگاه کوچک اساس فروشگاه های بزرگ شد که ويژگی های زير را داشت: - قيمت کالاها ثابت بود و به منظور سرعت بخشيدن به گردش کالاها سود کمی در نظر گرفته شده بود. - نصب برچسب قيمت که عامل تعيين کننده عدم تبعيض بين مشتريان به وسيله فروشندگان بود. - بدون اينکه مشتری قصد خريد کالايی را داشته باشد اجازه ورود به فروشگاه را داشت و می توانست اجناس را ببيند و بررسی کند. - اجناس فروخته شده در صورت عدم استفاده قابل تعويض بود.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.