مقاله زیر درباره هایپرمارکت می باشد. و شامل: مرکز خرید هایپر استار- مسئولیت اجتماعی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای- تولید محصول و برچسب گذاری آن- مشاوره و انجام مباحث اجتماعی- ایجاد تنوع و عدم تبعیض بین کارمندان و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
1291 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره هایپرمارکت می باشد. و شامل: مرکز خرید هایپر استار- مسئولیت اجتماعی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای- تولید محصول و برچسب گذاری آن- مشاوره و انجام مباحث اجتماعی- ایجاد تنوع و عدم تبعیض بین کارمندان- مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای به عنوان مرکز اجتماعی- پیشینه داخلی و خارجی- منابع فارسی- منابع لاتین.

کارفور اس‌آ (به فرانسوی: Carrefour SA) يک مجموعه از ابربازار زنجيره‌ای فرانسوی است. مقر اين شرکت در لووالوا- پره فرانسه است و بزرگ‌ترين ابربازارهای زنجيره‌ای از لحاظ تعداد، دومين از لحاظ درآمد، و سومين از لحاظ سوددهی بعد از وال- مارت و تسکو است. کارفور در فرانسوی به معنی «چهارراه» است. در سال ۱۳۸۸ کارفور و ماجد الفطيم امارات با نسبت مشارکت ۲۵% و ۷۵% اقدام به افتتاح اولين ابربازار (هايپرمارکت) در ايران بنام هايپراستار در بلوار فردوس در غرب تهران با سرمايه‌گذاری اوليه ۶۰ ميليون دلار کردند.همچنين دومين شعبه اين ابربازار در شهر شيراز و در محل مجتمع بزرگ تجاری - تفريحی خليج فارس در حال راه اندازی می‌باشد.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.