مقاله زیر درباره تمرکز پرداخت حقوق کارکنان می باشد. و شامل: نظریه های حقوق و مزایا- نظریه های جدید- نظریه های متداول- نظریه عرضه و تقاضا- نظریه هزینه زندگی- نظریه قدرت پرداخت- نظریه کارآئی -- فهرست منابع فارسی- فهرست منابع انگلیسی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
9 صفحه
کد:
1287 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره تمرکز پرداخت حقوق کارکنان می باشد. و شامل: نظریه های حقوق و مزایا- نظریه های جدید- نظریه های متداول- نظریه عرضه و تقاضا- نظریه هزینه زندگی- نظریه قدرت پرداخت- نظریه کارآئی -- فهرست منابع فارسی- فهرست منابع انگلیسی .

پيکره دولت از وزارتخانه ها و ادارات تابعه، سازمانها و شرکت ها تشکيل شده است. برخي از اين ارگانها براي دولت توليد درآمد و برخي محل مصرف درآمدها ميباشند. دولت نيز مانند هر سازمان ديگري داراي منابع محدود و طرح ها و برنامه هاي نامحدود است و نيازمند است که با در نظر داشتن اولويت ها منابع خود را به امور جاري و پروژه هاي عمراني توزيع نمايد. توزيع منابع و صرف آنها طبق برنامه هاي ابلاغي توسط مجريان اجرايي و کنترل جذب و مصرف شدن منابع در پيکره سازماني به وسعت دولت امري است بس دشوار است. تامين حقوق بعضي از سازمان ها و وزارت خانه هاي كشور از بودجه دولت تامين مي شود. نيروي انساني متخصص ركن اصلي هر سازمان است و مديريت منابع انساني در مراكز و سازمان هااز اهميتي زيادي خوردار است. در اين ميان، ميزان و چگونگي پرداخت حقوق به كاركنان و تاثير شگرف آ ن بر پويايي بر هيچ كس پوشيده نيست. در پايان هر سال بودجه وزارتخانه ها مشخص مي گردد. -


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.