مقاله زیر درباره استراتژی شرکت می باشد. و شامل: استراتژی شرکت- استراتژی‌ خطی‌- استراتژی‌ انطباقی‌- استراتژی‌ تفسیری‌- استراتژی و انواع آن- استراتژی‌های اصلی- استراتژی‌های فرعی- استراتژی‌های تدافعی- استراتژی‌های رقابتی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
40 صفحه
کد:
1274 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره استراتژی شرکت می باشد. و شامل: استراتژی شرکت- استراتژی‌ خطی‌- استراتژی‌ انطباقی‌- استراتژی‌ تفسیری‌- استراتژی و انواع آن- استراتژی‌های اصلی- استراتژی‌های فرعی- استراتژی‌های تدافعی- استراتژی‌های رقابتی- راهبردهای تجاری در بازارهای رقابتی- راهبرد تمایز پورتر- راهبرد رهبری هزینه- ارائه محصول یا خدمات غیر تجملی- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور- تحقیقات انجام شده در داخل کشور- منابع فارسی - منابع انگلیسی.

دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به استراتژی وجود دارد، برخی پژوهش‌گران، چون‌ هافرو اسچاندل (1978)، استراتژی را وسیله‌‌ی رسیدن به اهداف در نظر گیرند، در حالیکه برخی دیگر، چون آندروز (1980)، آن را هدف در نظر می‌گیرند. برخی نیز استراتژی را مفهوم جامعتری مدنظر قرار می‌دهند که هم در برگیرنده‌ی اهداف و هم ابزار رسیدن به آن‌هاست و بیان می‌کنند که در چشم‌انداز مدیریت عمومی، فرموله کردن و پیاده‌سازی استراتژی به هم مرتبط هستند و دلیلی برای جداسازی آن‌ها وجود ندارد. به هر حال پارادایم مدیریت استراتژیک جدید، به طور آشکار اهداف (ساختار هدف و فرموله کردن هدف) را از استراتژی (فرموله کردن استراتژی، ارزیابی و پیاده‌سازی آن) مجزا می‌کند (همان منبع).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.