پژوهش زیر درباره محافظه کاری سود می باشد. و شامل: مفهوم محافظه کاری- اهمیت محافظه کاری- جایگاه محافظه کاری در استانداردهای حسابداری- کاربرد‌های محافظه کاری در بازار سرمایه و صورت‌های مالی- معیارهای ارزیابی محافظه کاری و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
25 صفحه
کد:
1271 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره محافظه کاری سود می باشد. و شامل: مفهوم محافظه کاری- اهمیت محافظه کاری- جایگاه محافظه کاری در استانداردهای حسابداری- کاربرد‌های محافظه کاری در بازار سرمایه و صورت‌های مالی- معیارهای ارزیابی محافظه کاری- معیارهای خالص دارایی‌ها- معیارهای سود و اقلام تعهدی- معیارهای رابطه سود و بازده¬ سهام- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور- تحقیقات انجام شده در داخل کشور- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

محافظه كاري يكي از مفاهيم اساسي حسابداري است كه همواره در ارائه اطلاعات مالي مورد توجه تهيه‌كنندگان قرار مي‌گيرد. در ادبيات حسابداري دو ويژگي مهم محافظه‌کاري مورد بررسي قرار گرفته است: نخست، وجود جانبداري در ارائه کمتر از واقع ارزش دفتري سهام نسبت به ارزش بازار آن که توسط فلتهام و اوهلسون (1995) مطرح شده است. دوم، تمايل به تسريع بخشيدن در شناسايي زيان‌ها و به تعويق انداختن شناسايي سود ها که توسط باسو عنوان شده است. باسو محافظه کاري را به عنوان «تمايل حسابداران جهت نياز به يک درجه بالاتري از تاييد پذيري براي شناسايي اخبار خوب در سود نسبت به اخبار بد تعريف مي کند».


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.