تحقیق زیر درباره فناوری اطلاعات در کتابخانه ها می باشد. و شامل: نقش فناوری اطلاعات در کتابخانهها- نقش فناوری اطلاعات در وضعیت شغلی کتابداران- برنامه جامع فناوری اطلاعات در کتابخانه ها و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
17 صفحه
کد:
1262 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره فناوری اطلاعات در کتابخانه ها می باشد. و شامل: نقش فناوری اطلاعات در کتابخانهها- نقش فناوری اطلاعات در وضعیت شغلی کتابداران- برنامه جامع فناوری اطلاعات در کتابخانه ها- مطالعه تطبیقی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات درکتابخانه ها- پیشینه پژوهش در حوزه ITMP - منابع و مأخذ.

عرصه های کاربرد فناوری اطلاعات در جهان معاصر، با سرعت فزاینده ای در حال گسترش است و همه ابعاد زندگی را در شکلهای متفاوت آن دچار دگرگونی کرده است. این فناوری به طور اعم برای همه آحاد جامعه و به طور اخص برای برخی از گروههای ویژه و محدودیت های خاص، امکانات زیادی فراهم میکند. تغییرات، قانون طبیعت است و کتابخانهها نیز معاف از تغییرات نیستند. کتابداران به طور سنتی مسوول و نگهبان اطلاعات بودند. امروزه این نقش در حال عوض شدن است و کتابداران باید مسوول و نگهبان استفاده اخلاقی از فناوری اطلاعات باشند. کتابداران در قرن 21 که در آن استفاده از فناوری اطلاعات روز به روز بیشتر میشود، سعی می کنند به کاربران کمک کنند، از منابع الکترونیکی به صورت صحیح و مسوولانه استفاده کنند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.