مقاله زیر درباره هتل و هتلداری می باشد. و شامل: تعریف هتل- واژه شناسی- تاریخچه هتلداری- خدمات هتل- انواع هتل - استاندارد وکیفیت در هتل و مراکز اقامتی- ارزیابی امتیازات هتل ها و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
کد:
1253 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره هتل و هتلداری می باشد. و شامل: تعریف هتل- واژه شناسی- تاریخچه هتلداری- خدمات هتل- انواع هتل - استاندارد وکیفیت در هتل و مراکز اقامتی- ارزیابی امتیازات هتل ها- مروری بر تحقیقات انجام شده - مروری بر تحقیقات انجام شده در گذشته- منابع و مآخذ- منابع فارسی- منابع لاتین.

هتل hotel از واژه فرانسوی hôtel گرفته شده است که خود برگرفته از hôte به معنای مهمان است. hôtel در فرانسه اشاره به ساختمانی می کند که بازدید کننده زیادی داشته باشد. اما با ورود این واژه به زبان انگلیسی و سپس گسترش آن به سایر زبانها، معنای کاربردی هتل دگرگون شده و امروزه به نوع خاصی از مکانهای اقامتی برای مسافران اطلاق می شود. (کیماسی، 1383) تاریخچه هتلداری صنعت هتلداری نوین آغازخود را به كشورهای اروپایی، به ویژه كشور سوئیس، مدیون است .این صنعت از ساختمانهای كوچك و محقر، كه برای گشودن آنها از كلید های چوبین استفاده می شد، شروع شد ودر همین هتل های كوچك انواع خدمات و سرویسها به مشتریان عرضه می گردید. (کیماسی، 1383)

دارندگان این گونه هتل ها ، بیشتر طبقه ثروتمند و اشراف بودند . این مراكز هتل خوانده نمی شد وكلمه HOTEL حدوداً ازسال های ۱۷۶۰ میلادی برای نامیدن این مراكز به کاررفت. این واژه خود ازكلمه HOSTEL مشتق شده است كه در همان سال ها ودركشور انگلستان برای نامیدن این مراكز به كار می رفت .دركشورامریكا، مكانهایی كه به این منظوراختصاص می یافت رابا واژه Inn مشخص می كردند واژه Inn در زبان انگلیسی به مفهوم های كاروانسرا ، مسافرخانه ، میهمانخانه و گاه به معنی منزل بكار برده می شد و همراه با این كلمه و در مواردی مشابه از عبارت COFFEE HOUSE استفاده می شد . (کیماسی، 1383)


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.