مقاله زیر درباره تروریسم از منظر سازمان ملل متحد و دولتها می باشد. و شامل: تروریسم از منظر سازمان ملل متحد- تروریسم از منظر دولتها- تروریسم والقاعده از منظراتحادیه اروپا- دیدگاه و ارتباط کشورهای پاکستان و عربستان در رابطه با تروریسم- فهرست منابع و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
35 صفحه
کد:
1249 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره تروریسم از منظر سازمان ملل متحد و دولتها می باشد. و شامل: تروریسم از منظر سازمان ملل متحد- تروریسم از منظر دولتها- تروریسم والقاعده از منظراتحادیه اروپا- دیدگاه و ارتباط کشورهای پاکستان و عربستان در رابطه با تروریسم- فهرست منابع.

بسیاری ازاسلام گرایان و به طورکل مسلمانان به مخالفت با حملات یازدهم سپتامبرو مسئله تروریسم پرداخته اند، چون معتقد بودند این حملات باعث تخریب اسلام و تشدید تضادها بین اسلاموغرب و همچنین قدرت یافتن جنگ طلبان در سیاست خارجی برخی کشورهای اروپایی علی الخصوص ایالات متحده آمریکا میشود. برخی از آنها نیز معتقد بودند که حاکمان برخی کشورهای اسلامی در نهایت با فراق بال به سرکوب اسلامگرایان و جهادی ها درحد وسیع می پردازند. واقعیت این است که مبحث تروریسم، مخصوصا حادثه 11 سپتامبر برای آمریکا دربردارنده فرصتها و منافعی بوده است، البته خود آمریکایی ها قصد دارند و سعی می نمایند وانمود کنند که این صرفا یک حادثه بوده است، که از طرف عده ای بنیادگرا و خشونت طلب مسلمان برای جامعه آمریکا پیش آمده است در حالی که آمریکااز این فرصت به نحو مطلوب در جهت رسیدن به اهداف خود در منطقه حساس خاورمیانه بهره برده است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.