پژوهش زیر درباره سازماندهی در مدیریت سازمان می باشد. و شامل: اهمیت سازماندهی در ادارات و سازمانها- تعریف سازماندهی - مراحل پنج گانه سازماندهی-وظایف سازماندهی- مزایای سازماندهی- مبانی سازماندهی- الگو های جدید ساختار سازمانی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
19 صفحه
کد:
1239 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره سازماندهی در مدیریت سازمان می باشد. و شامل: اهمیت سازماندهی در ادارات و سازمانها- تعریف سازماندهی - مراحل پنج گانه سازماندهی-وظایف سازماندهی- مزایای سازماندهی- مبانی سازماندهی- الگو های جدید ساختار سازمانی- سازمان بر مبنای پروژه - سازمان ماتریسی یا خزانه ای - بسیج منابع وامکانات ( تامین و سازماندهی منابع وامکانات )- تامین منابع و امکانات مادی و تکنولوژی- منابع و ماخذ.

سازماندهی دومین وظیفه مدیریت است .در عصر حاضر هر موسسه به طور پیوسته با این مسائل سروکار دارد ، که چگونه برای تعقیب یک راهبرد جدید سازماندهی یا تجدید سازمان نماید ، یا به تغییرات شرایط بازار واکنش نشان دهد، یا به انتظارات مشتری پاسخ دهد .(احمدی ، 1388 ،119 ) عصر ما ، عصر سازمانهای بزرگ و پیچیده است ، مدیرامروز باید از چگونگی سازماندهی و نحوه ایجاد این سازمان ها واصلاح و تغییر آن ها آگاه باشد .

برای نیل به هدف ها ، سازماندهی گامی ضروری است و به کمک این فعالیت است که هدف کلی و ماموریت اصلی سازمان در قالب هدفهای جزئی تر ووظایف واحدها شکسته وتحقق آن میسر می شود .در سازماندهی ، وظایف واختیارات ومسولیت های واحد ها وپست ها مداوم است که مدیر همواره با آن روبه روست ومنحصر به طراحی سازمان در ابتدای آن نمی شود .از این روست که بعضی صاحب نظران سازمان ومدیریت ، این وظیفه مدیر را سازماندهی مجدد یا فرایند انتخاب دائم نام نهاده اند .(الوانی،95:1389)


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.