پروژه ی زیر درباره برنامه ریزی استراتژیک در سازمان می باشد. و شامل: ضرورت واهمیت برنامه ریزی - هدف برنامه یزی - تعریف برنامه ریزی- انواع برنامه ریزی- برنامه ریزی استراتژیک ( راهبردی )- محاسن برنامه ریزی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
12 صفحه
کد:
1235 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره برنامه ریزی استراتژیک در سازمان می باشد. و شامل: ضرورت واهمیت برنامه ریزی - هدف برنامه یزی - تعریف برنامه ریزی- انواع برنامه ریزی- برنامه ریزی استراتژیک ( راهبردی )- محاسن برنامه ریزی- محدودیت های برنامه ریزی- تکنیک های تخصصی در برنامه ریزی - منابع وماخذ.

در میان همه وظایف مدیریت برنامه ریزی از اساسی‌تر‌ین آنهاست که مانند پلی زمان حال را به آینده مرتبط می سازد. به عبارت دیگر برنامه‌ریزی میان جایی که هستیم با جایی که می‌خواهیم به آن برویم پلی می‌سازد و موجب می‌شود تا آنچه را که در غیر آن حالت شکل نمی‌گیرد، پدید آید.از آنجایی که همه سازمانها به دنبال آنند که منابع محدودخود را برای رفع نیازهای متنوع ورو به افزایش خود صرف کنند. پوپایی محیط و وجود تلاطم‌ در آن، وعدم اطمینان ناشی از تغییرات محیطی بر ضرورت انکارناپذیربرنامه ریزی می‌افزاید. پیتر دراکر معتقد است که میان موثر بودن (انجام کارهای درست)وکارآیی(درست انجام دادن کارها) تفاوت است و این دو در مراحل انتخاب هدفها و آنگاه در چگونگی کسب آنها توأم می باشد. (پایمرد ،3:1384)


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.