مقاله زیر درباره عدالت سازمانی می باشد. و شامل: ابعاد عدالت در دستور پیامبر خدا (ص)به عموم والیان و کارگزاران - چرا عدالت ؟- مدیریت منابع انسانی و عنصر عدالت- علل توجه کارکنان سازمانها به عدالت - عدالت و اثرات آن در سازمان و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
کد:
1187 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره عدالت سازمانی می باشد. و شامل: ابعاد عدالت در دستور پیامبر خدا (ص)به عموم والیان و کارگزاران - چرا عدالت ؟- مدیریت منابع انسانی و عنصر عدالت- علل توجه کارکنان سازمانها به عدالت - عدالت و اثرات آن در سازمان - انواع عدالت - عدالت توزیعی- عدالت رویه ای- عدالت تعاملی - نظریات و الگو های مرتبط- پیامدهای متغییر عدالت سازمانی - عوامل موثر در عدالت سازمانی- عدالت سازمانی در ورزش- پیشینه پژوهش - پژوهش های داخلی - پژوهش های خارجی - فهرست منابع و ماخذ - منابع فارسی- LATIN REFRENCESE

(قوامی ،1384) درمقاله خود برای عدالت معانی فراوان از زوایای گوناکون ذکر می کند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می شود.دادن حق هر صاحب حق ،نهادن هر چیزی در جای خود ،موزون بودن (تعادل و تناسب و توازن ) ،میانه روی روی افراط وتفریط (اعتدال)، تساوی و نفی هر گونه تبعیض( تفاوت قائل نشدن میان افراد ) ،رعایت استحقاق در اضافه وجود(عدل در تکوین ) ،عدم ارتکاب کبیره و عدم اصرار بر صغیره (عدالت فردی و فقهی ) ،برابری اجتماعی (قسط،عدالت اجتماعی و قضایی، سیاسی و اقتصادی ) ،رعایت مفاسد ومصالح در قانون گذاری (عدل در تشریح ) ،نقطه تعادل و تلاقی تمام فضایل : مثلا عفت،شجاعت و حکمت،که اوساط اخلاقی هستند و قدر جامعی به نام عدالت دارند (نظریه عدالت ارسطو) اینها منظومه ای از عدالت است .تکوینی و تشریعی ،فردی و اجتماعی ،اخلاقی و اعتقادی.( ایمانی ،1386).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.