پروژه زیر درباره سازگاری شغلی می باشد. و شامل: نظریات سازگاری- خصوصیات افراد سازگار- سازگاری شغلی- تعاریف سازگاری شغلی- پژوهش های سازگاری شغلی- عوامل موثر بر سازگاری شغلی- پیامدهای سازگاری شغلی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
22 صفحه
کد:
1181 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره سازگاری شغلی می باشد. و شامل: نظریات سازگاری- خصوصیات افراد سازگار- سازگاری شغلی- تعاریف سازگاری شغلی- پژوهش های سازگاری شغلی- عوامل موثر بر سازگاری شغلی- پیامدهای سازگاری شغلی- پیامدهای عدم سازگاری شغلی - پیشینه تحقیق- سوابق داخلی- سوابق خارجی- منابع- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

از سازگاري تعريفي ديگر ارائه شده كه سازگاري عبارت است از ثبات عاطفي و جسارت در روابط اجتماعي و نيز علاقه به تحصيل كه در فرد مي باشد و به صورت عاطفي، اجتماعي و آموزشي ديده مي شود. در هر حال سازگاري يعني تطبيق يا وفق دادن شخص نسبت به محيط، مثلاً وقتي مي گوييم يك فرد نسبت به محيط سازگار است، يعني در گروهي كه به آن متعلق است سازگار مي باشد. راجرز در تعريف سازگاري مي گويد: منظور از سازگاري انطباق متوالي با تغييرات و ايجاد ارتباط ميان خود و محيط است به نحوي كه حداكثر خويشتن سازي را همراه با رفاه اجتماعي ضمن رعايت حقايق خارجي امكان پذير مي سازد. به اين ترتيب سازگاري يعني شناخت اين حقيقت كه فرد بايد هدف هاي خود را با توجه به چارچوب هاي اجتماعي- فرهنگي تعقيب كند(قاسم زاده، 1384).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.