مقاله زیر درباره هوش سازمانی(OI)می باشد. و شامل: مقدمه- هوش سازمانی چیست؟- چرا هوش سازمانی؟- کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها- هوش سازمانی به عنوان یک فرآیند- فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها- کاربست هوش سازمانی در نظام آموزشی و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
کد:
1168 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره هوش سازمانی(OI)می باشد. و شامل: مقدمه- هوش سازمانی چیست؟- چرا هوش سازمانی؟- کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها- هوش سازمانی به عنوان یک فرآیند- فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها- کاربست هوش سازمانی در نظام آموزشی- رهبری سازمانی و هوش سازمانی- شیوه های رهبری سازمانی به طور خلاصه- پیشینه تحقیق- تحقیقات انجام شده در خارج کشور- تحقیقات انجام شده در داخل کشور- فهرست منابع- مـنابـع فارسی- منابع لاتین.

بي‌شك هر سازمان و شرکتی که از اين قدرت اطلاعات برخوردار باشد در صنعت و حرفه خود در مقایسه با رقبای خود متمایز و ممتاز می‌شود. سازمان‌ها و شرکت‌ها، امروزه با سرعت حرکت و تغییر می‌کنند. اخذ اطلاعات صحیح در زمان صحیح اساس و پایه این سازمان‌ها است (نورس اج، 2009، 2). بر همين اساس در اکثر شرکتها و سازمانهاي بزرگ و يا حتي متوسط از هوش سازماني به عنوان ابزاري براي بهبودي در تصميم گيري ها و دراختيار داشتن چشم‌اندازي از آينده استفاده مي‌شود. در شرايط رقابتي موجود در بخش خدمات مشتريان، شرکتها نياز دارند که اطلاعات دقيق و به روزي از مشتريان و علاقمنديهاي آنان داشته باشند تا بتوانند با آناليز و تحليل اين داده ها با ارائه سرويس هاي بهتر و يا تغيير در سرويسهاي موجود گوي سبقت را از رقيبان بربايند. براي رسيدن به اين هدف و گرد آوري و يکپارچه سازي اطلاعات از ابزار هاي مختلفي استفاده مي‌گردد که اين ابزارها به ابزارهاي بارگذاري ، تغيير شكل و استخراج مشهور مي‌باشند(واتسون و ويكسن، 2007، 96).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.