پژوهش زیر درباره مدیریت دانش می باشد. و شامل: گذری بر مدیریت دانش- روابط داده، اطلاعات و دانش- اطلاعات- طبقه بندی انواع دانش- منابع دانشی سازمان- تعاریف مدیریت دانش- اهمیت به کار گیری مدیریت دانش- اهداف مدیریت دانش و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
61 صفحه
کد:
1118 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره مدیریت دانش می باشد. و شامل: گذری بر مدیریت دانش- روابط داده، اطلاعات و دانش- اطلاعات- طبقه بندی انواع دانش- منابع دانشی سازمان- تعاریف مدیریت دانش- اهمیت به کار گیری مدیریت دانش- اهداف مدیریت دانش- فرآیند های مدیریت دانش- مدیریت دانش درآموزش عالی- مروری بر تحقیقات انجام شده- تحقیقات خارجی- تحقیقات داخلی.

یکی از مشکلاتی که سازمانها با آن مواجه می شوند هنگام معرفی کردن مدیریت دانش است، چراکه این معرفی به کارکنان کمک می کند تا فهم مشترکی راجع به دانش و مدیریت دانش داشته باشند. علی رغم بسیاری از دارایی های دیگر، دانش چیزی نیست که انسان بتواند آن را لمس کند، یا آن را احساس کند و به همین دلیل جزء دارایی های ناملموس و نامشهود است. بعضی از دانش ها در خارج از ذهن انسان، درون فرمت های متنی قراردارند، اما درصد عمده ای از دانش در مغز افراد وجود دارند.

یکی دیگر از ویژگیهای مشکل بودن درک دانش، اینست که ارزش دانش تا حد زیادی زمینه ای است (ایوانس ،2000). اما دانش چیست؟ دانش، چیزی نیست که بتوان آن را جمع آوری و یا زیر سقف یک شرکت زندانی کرد. در واقع بسیاری از فیلسوفان اعتقاد دارند که دانش یک ساختار انسانی دارد که نمی تواند خارج از ذهن یک فرد وجود داشته باشد و شامل تفکر، در یک زمینه مملو از اطلاعات است واتسون ،2003. همچنین می گویند دانستن عملی انسانی است، یعنی این که دانش در انسانی وجود داردکه می داند (لانگ ،2001).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.