تحقیق زیر درباره کارآفرینی می باشد. و شامل: سیر تکاملی کارآفرینی- جریان های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی- گرایش کارآفرینانه- خطرپذیری- نوآوری- پیشگامی- رقابت تهاجمی- استقلال کاری- پیشینه تحقیق- منابع و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
44 صفحه
کد:
1108 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره کارآفرینی می باشد. و شامل: سیر تکاملی کارآفرینی- جریان های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی- گرایش کارآفرینانه- خطرپذیری- نوآوری- پیشگامی- رقابت تهاجمی- استقلال کاری- پیشینه تحقیق- منابع.

كارآفريني‌ از ابتداي‌ خلقت‌ بشر و در تمام‌ طول زندگي‌ انسان حضور داشته‌ و مبناي ‌تحولات‌ و پيشرفت هاي‌ بشري‌ بوده‌ است‌. ليكن‌ تعاريف‌ زياد و متنوعي‌ از آن‌ در سير تاريخي‌ و روند تكامل کارآفرینی عنوان شده ‌است. ژوزف شومپيتر (1934) كارآفريني را به عنوان نيروي بر هم زننده اقتصاد بكار برد و آن را تحت عنوان «تخريب خلاق» نامگذاري كرد. از نظر وي كارآفرين نيروي محركه اصلي در توسعه اقتصادي است و نقش كارآفريني نوآوري يا ايجاد تركيب هاي تازه از منابع است. كارآفريني شومپيتري شامل سه ويژگي اساسي است.

اول این که كارآفريني از قبل قابل درك است، اما نمي توان با بكار بردن قوانين معمولي و با استنباط از حقايق موجود بطور علمي آن را پيش بيني نمود. دوم این که، كارآفريني رويدادها و نتايج بلند مدت را شكل مي دهد و براي اينكه موقعيت هاي مناسبي خلق كند، موقعيت هاي اقتصادي و اجتماعي را تغيير مي دهد و سوم این که كثرت و تكرار رويدادهاي كارآفرينانه به كيفيت نسبي نيروها، تصميمات فرد، اقدامات و الگوهاي رفتاري بستگي دارد (به نقل از توني و لي ، 2001).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.