تحقیق زیر درباره مفهوم تیم و کار تیمی می باشد. و شامل: تعریف تیم- مفهوم کار تیمی- لزوم وجود تیم مدیران عالی- مفهوم گروه های کاری- رابطه ی کار تیمی با عملکرد سازمان- نقش مدیریت عالی بر مفهوم رهبری تیم و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
کد:
1061 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره مفهوم تیم و کار تیمی می باشد. و شامل: تعریف تیم- مفهوم کار تیمی- لزوم وجود تیم مدیران عالی- مفهوم گروه های کاری- رابطه ی کار تیمی با عملکرد سازمان- نقش مدیریت عالی بر مفهوم رهبری تیم- پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع در داخل کشور- پژوهش های انجام شده پیرامون موضوع در خارج از کشور- منابع فارسی - منابع انگلیسی.

تعداد مشاركت های تیمی درسازمان ها در حال افزایش است. یك تیم براساس هدف از تشكیل آن، ساختار اجتماعی، مسئولیت تقسیم شده ی بین اعضاء تعریف می شود. پاول معتقد است اعضای یك تیم باید به معنای واقعی با هم در تعامل بوده و نظامی اجتماعی را شكل دهند و عملكردی وابسته به هم داشته باشند. تیم ها نقش بسیار عمده ای در موفقیّت سازمان دارند. به این طریق كه با تبادل سریع اطلاعات سرعت پاسخ دهی آنها نیز افزایش می یابد. براساس تحقیقات منتشر شده در تیم های مشاركتی میزان یادگیری نیز بیش تر است. عمل متقابل بین اعضا تقسیم كارها سبب همکاری و رشد شخصیت اجتماعی افراد می شود( ویلیامز، 2010، 125).

باتوجّه به اینکه اعضای سازمان ها دارای ارزشها وباورهای متفاوتی بوده و نوع کارها نیز به مهارت ها ودیدگاه های گوناگون نیازدارد، بنابراین تیم رهبری بهتر از یک رهبر عمل می کند. رهبری تیمی بااستفاده از افراد زبده ومتخص می تواند زمینه رقابت مؤثر و کارآیی بالاتر را فراهم کند و از تمام توانایی ها و استعداد های افراد نخبه نهایت استفاده را ببرد، بنابراین رهبری تیمی در سازمان ها سبب انعطاف پذیری بیشتری می شود و در مقایسه با سازمان های سنّتی در برابر پدیده تغییر واکنشی مناسب تر نشان می دهد


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.