پژوهش زیر درباره بازاریابی رابطه ای می باشد. و شامل: سیر تحول رویکردهای بازاریابی- تعریف بازاریابی رابطه ای- بازاریابی رابطه ای و بازاریابی سنتی- مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه ای- دلایل گرایش به بازاریابی رابطه ای و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
37 صفحه
کد:
1052 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره بازاریابی رابطه ای می باشد. و شامل: سیر تحول رویکردهای بازاریابی- تعریف بازاریابی رابطه ای- بازاریابی رابطه ای و بازاریابی سنتی- مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه ای- دلایل گرایش به بازاریابی رابطه ای- ابعاد بازاریابی رابطه ای- مدل های بازاریابی رابطه ای از دیدگاه نظریه پردازان بازاریابی- مدل بازاریابی رابطه ای در بخش خرده فروشی - مدل بازاریابی رابطه ای میان سازمانهای صنعتی- صنعت هتلداری- معرفی هتل های اصفهان- پیشینه و تاریخچه موضوع پژوهش- پژوهش های داخلی- پژوهش های خارجی- منابع فارسی- منابع لاتین.

در سال های نه چندان دور سازمان های بزرگ و دارای تسهیلات کالا و منابع کافی قادر بودند تا مشتریان خود را از طریق بازاریابی و تولید انبوه یعنی تولید محصولات استاندارد و با راندمان بالا و هزینه های پایین، راضی نمایند ( کاتلر و آرمسترانگ، 2002). با ورود رقبای جدید و تعدادی عوامل مهم دیگر، بازاریابی انبوه که هدف آن فروش محصولات تولیدی بوده کم کم اثر بخشی خود را از دست داد و رویکرد دیگری در بازاریابی، تحت عنوان بخش بندی بازار و انتخاب بازار هدف مطرح شد. رویکرد بخش بندی بازار مبتنی بر این است که بازارها به جهت تنوع نیاز و سلیقة مشتریان ناهمگن می باشند و لذا نمی توان از طریق بازاریابی انبوه نیاز کلی بازار را سنجش و از طریق تولید انبوه برآورده ساخت اما می توان با بخش بندی بازار، بازاری ناهمگن را به خورده بازارهای همگن مبدل ساخت و سپس با انتخاب یکی از این بازارهای کوچک و همگن کوشش های بازاریابی خود را بر روی آن معطوف ساخت (روستا و دیگران، 1382).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.