تحقیق زیر درباره جو اخلاقی می باشد. و شامل: تعریف اخلاق- سیر تاریخی و مفاهیم مطرح در زمینه جو اخلاقی- ابعاد جو کاری اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن- تبیین نظریات جو اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن- جو اخلاقی و مدیریت دانش و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
41 صفحه
کد:
1049 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره جو اخلاقی می باشد. و شامل: تعریف اخلاق- سیر تاریخی و مفاهیم مطرح در زمینه جو اخلاقی- ابعاد جو کاری اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن- تبیین نظریات جو اخلاقی از نگاه ویکتور و کولن- جو اخلاقی و مدیریت دانش- مدیریت دانش و عملکرد- تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی در زمینه تحقیق حاضر- تحقیقات داخلی- تحقیقات خارجی- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

جو اخلاقي جزئي از جو عمومي سازمان است. طبق نظر ويكتور و كالن ( 1987) ، جو اخلاقی در سازمان به ادراكات مشترك از رفتارهاي صحيح اخلاقي و اينكه موضوع اخلاقي چگونه بايد اداره شود، اشاره مي كند. ويكتور وكالن ( 1998 ) ، چارچوبي براي اندازه گيري ادراك كاركنان از جهت گيري اخلاقي با تركيب كردن ساختارهاي نظري از رشد شناختي، نظريه اخلاقي و مكانها ي تجزي ه و تحليل ارايه كردند . آنان يافته هاي خود را از تحقيق كلبرگ ( 1969 ) بدست آوردند. او نشان داد توانايي شناختي افراد براي دلايل اخلاقي در حال رشد است و جو اخلاقي يا محيط مرحله بالاتر كه از سوي جمع ايجاد ميشود تعديل دهنده قدرتمندي در اين فرايند است (مالوی ، 1999) .

جواخلاقي به عنوان چارچوبي براي ايجاد و قويت هنجارهاي قابل قبول، ارزشها و عقايدي است كه ممكن است با اين ديدگاه نهادي كه" كارها چطور بايد انجام شود"، مرتبط شود (السي وآلپكان 2009) . به نظر ميرسد كه اگر جو اخلاقي در يك سازمان همراه با وجدان كاري، عقلانيت، دين باوري، وجود فرهنگ ديني و اجتماعي و گزينه هايي از اين قبيل باشد، كاركنان شرايط مطلوبي را دنبال خواهند كرد كه بدين سان ايجاد و تقويت ارزشها در سازمان نهادينهتر خواهد شد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.