پژوهش زیر درباره کارآفرینی می باشد. و شامل: تاریخچه کارآفرینی- مفهوم کارآفرینی- کارآفرینی سازمانی-تعاریف کارآفرینی سازمانی- عناوین متفاوت در تعریف این مفهوم- کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
61 صفحه
کد:
1038 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره کارآفرینی می باشد. و شامل: تاریخچه کارآفرینی- مفهوم کارآفرینی- کارآفرینی سازمانی-تعاریف کارآفرینی سازمانی- عناوین متفاوت در تعریف این مفهوم- کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط- مزایای کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط- خلاصه ای از مزایای بکارگیری کارآفرینی سازمانی- مدل های کارآفرینی سازمانی- مدل کوراتکو و همکارنش- مدل کوین و سلوین- مدل وینکر و همکاران- مدل لامکین و دس- مدل کوین و میلز- تجدید استراتژیک- توسعه کسب و کار- تفاوت های سازمان های کوچک و بزرگ-خلاصه ای از تفاوت های شرکت های کوچک و بزرگ- پیشینه داخلی- پیشینه خارجی- منابع.

با نگاهی گذرا به سیر تاریخی واژه "کارآفرینی"، روشن می شود که کارآفرینی، ریشه ای فرانسوی داشته و اگر چه از ابتدای خلقت بشر- همراه با او- در تمام شئون زندگی حضور داشته، اما به صورت رسمی در ابتدا تنها در حوزه موزیک مطرح بوده است(صمدآقایی، 1388). این واژه در فرهنگ لغات آکسفورد نیز "رئیس یا مدیر موسسه ملی موزیک" تعریف شده بود. اما از سال 1939، کارآفرینی وارد حوزه جدیدتر و وسیع تر کسب و کار شد(صمدآقایی، 1388؛ ناهید، 1388).

در این برهه زمانی، "کارآفرین" به کسی گفته می شد که موسس یک بنگاه اقتصادی باشد(صمدآقایی، 1388). همچنین اقتصاددان ها برای اولین بار، این واژه را در نظریه های اقتصادی خود به کار بردند(عبدالملکی، یوسفی افراشته، پیرمحمدی، سبک رو، 1387) و گسترش آن را بهترين راه برای رهايی از رکود و بحران اقتصادی معرفی کردند(هیل، هولتمن و میلز ، 2008).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.