مقاله زیر درباره شرکت های کوچک و متوسط می باشد. و شامل: مفهوم شرکت های کوچک و متوسط- بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط- پیشینه داخلی- پیشینه خارجی- منابع و .... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
کد:
1036 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره شرکت های کوچک و متوسط می باشد. و شامل: مفهوم شرکت های کوچک و متوسط- بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط- پیشینه داخلی- پیشینه خارجی- منابع.

شرکت ها از ویژگی هایی چون تطبیق پذیری، انعطاف پذیری، سرعت، سلطه جویی و نوآوری که در دنیای امروز و برای موفقیت بلندمدت شرکت ها ضروری است، برخوردارند(ژانگ، وان و جیا 2008) که موریس و کوراتکو این ویژگی ها را مترادف با واژه کارآفرینی دانسته اند(موریس، کوراتکو ، 2002).

در بین محققان دیگر نیز این تمایل وجود دارد که SMEها را با کارآفرینی مترادف کنند؛ زیرا چالش ها و شرایط ذاتی موجود در تاسیس یک کسب و کار خصوصی با ویژگی های شخصیتی کارآفرینان از جمله تمایل به پذیرش خطر، تعیین سرنوشت توسط خود و تمایل به استقلال سازگارتر می باشد(مقدسی، 1388). از طرفی بعضی محققان معتقدند که نباید هر کسب و کاری را کارآفرین دانست. زهرا معتقد است که شرکت ها برای حرکت از مرحله شروع به مرحله بلوغ، نیاز به بکارگیری کارآفرینی و به خصوص کارآفرینی سازمانی دارند(زهرا، فیلاتوچف، رایت ، 2009)؛ یعنی شرکت-هایی که خواهان این رشد می باشند باید از کارآفرینی برای نیل به اهدافشان استفاده کنند، نه این که کارآفرینی مترادف با واژه کسب و کارشان باشد.

بومول، لاتین، اسکارم ، (2007) نیز معتقدند از آن جا که بسیاری از کسب و کارهای کوچک، مقلد(کپی بردار) هستند، لذا واژه کارآفرین که بسیار با واژه نوآور نزدیک است، نباید مترادف با کسب و کارهای کوچک به کار برده شود. همچنین بجرک و هالتمن (2002، به نقل از موریش، دیاکن، 2011) معتقدند که همه شرکت های کوچک اگرچه کارآفرین نیستند؛ اما آن ها نیز برای رشد به کارآفرینی نیاز دارند. این رشد می تواند به عنوان مزیت شرکت-های کوچک در بازاریابی و قدرت نفوذ شرکت در بازار مورد استفاده قرار گیرد.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.