تحقیق زیر درباره تجارت الکترونیک می باشد. و شامل: تعاریف تجارت الکترونیکی- مزایا و معایب استفاده از تجارت الکترونیکی- مزایای تجارت الکترونیکی- رفتار مصرف کننده (خریدار- اهمیت مطالعه رفتار مصرف‌کننده و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
کد:
997 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره تجارت الکترونیک می باشد. و شامل: تعاریف تجارت الکترونیکی- مزایا و معایب استفاده از تجارت الکترونیکی- مزایای تجارت الکترونیکی- رفتار مصرف کننده (خریدار- اهمیت مطالعه رفتار مصرف‌کننده- نقش تحلیل رفتار خریدار در مدیریت بازاریابی- عوامل تعیین کنندة سطح درگیری خریدار-- مدل‌های رفتار خریدار- پیشینه تحقیق- تحقیقات خارجی- تحقیقات داخلی- منابع فارسی- منابع لاتین.

در بازارهای الکترونیکی سطح درگیری افراد همانند بازارهای سنتی تعریف می شود. در این بازارها نیز افراد به شیوه های مختلفی وارد فرایند خرید شده و در برخی اوقات فرایند خرید بسیار کوتاه بوده و در برخی موارد نیز فرد زمان بسیار زیادی را صرف مقایسه موارد موجود و انتخاب محصول نهایی می کند. در این بازارها نیز درگیری تابعی ازشخص، محصول و موقعیت است. ترکیبی از این موارد در زمان های متفاوت می‌تواند بر انگیزة خریدار در دریافت اطلاعات مرتبط با محصول تاثيرگذار باشد. زمانی که خریداران قصد انجام کاری را دارند که نیازشان را برآورده سازد انگیزة لازم برای دریافت و پردازش هرگونه اطلاعاتی را که دستیابی به هدف را برای آنها میسر سازد دارند. در حالی که یک فرد دیگر ممکن است خود را برای دستیابی به همان اطلاعات به زحمت نیندازد زیرا به نظر او این اطلاعات با نیازش ارتباطی ندارد (بلچ، 2005). چهار عامل بیش از سایر عوامل بر سطح درگیری خریداران در بازارهای الکترونیکی تأثیر می گذارند. این عوامل عبارتند از: تجربیات قبلی، میزان علاقه، خطر پذیری و موقعیت خرید.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.