تحقیق زیر درباره سازمان حج و زیارت می باشد. و محتوای آن شامل: تاریخچه و جایگاه حج و زیارت در کشور- اهداف سازمان- وظایف سازمان- ارکان سازمان- شورای عالی حج و زیارت- شرح وظایف شورای عالی حج و زیارت- ساختار و تشکیلات و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
16 صفحه
کد:
989 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره سازمان حج و زیارت می باشد. و محتوای آن شامل: تاریخچه و جایگاه حج و زیارت در کشور- اهداف سازمان- وظایف سازمان- ارکان سازمان- شورای عالی حج و زیارت- شرح وظایف شورای عالی حج و زیارت- ساختار و تشکیلات- حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امر حج و زیارت- وظایف کلان سازمان حج و زیارت- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

سازمان مرکزی حج و زیارت در حال حاضر دارای دو معاونت (معاونت حج، عمره و عتبات و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی) و 11 اداره کل می‌باشد. دفاتر نمایندگی خارج از کشور و 32 واحد استانی نیز بر این مجموعه اضافه می‌گردد. این ساختار مصوب بهمن ماه 1388 می‌باشد. (ساختار دیگری در مرداد 92 شامل سه معاونت به امضاء رسیده لیکن زیرمجموعه آن تصویب نشده است) کارکنان سازمان مشمول مقررات قانون استخدام کشوری و آیین نامه‌ها و مقررات مربوطه هستند. تعداد کارکنان در کل کشور در سال 84 معادل 466 نفر بوده که هم اکنون به عدد 637 نفر رسیده است. تعداد پست‌های مصوب سازمان و بعثه مقام معظم رهبری 412 نفر است. تعداد کارکنان رسمی 144 نفر، رسمی آزمایشی 39 نفر، پیمانی 96 نفر و قراردادی 271 نفر و پروژه‌ای 22 نفر می‌باشد. از تعداد همکاران موجود، 319 نفر در استان‌ها شاغل می‌باشند.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.