مقاله زیر درباره منابع انسانی می باشد. و شامل عبارات زیر است : پیاده سازی توسعه منابع انسانی- منابع انسانی در شرکت های پروژه محور- کارکردهای مدیریت منابع انسانی مختص پروژه- پیشینه تحقیق- مراجع و منابع و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
986 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

مقاله زیر درباره منابع انسانی می باشد. و شامل عبارات زیر است : پیاده سازی توسعه منابع انسانی- منابع انسانی در شرکت های پروژه محور- کارکردهای مدیریت منابع انسانی مختص پروژه- پیشینه تحقیق- مراجع و منابع.

در حال حاضر قدرت رقابتي ملت‌ها، در گرو کيفيت سرمايه انساني آنها است و مديريت منابع انساني در سازمانها حياتي ترين نوع مديريت به شمار مي‌آيد. فرسودگي سرمايه انساني، کيفيت کالاها و خدمات توليدي را به مخاطره مي‌اندازد، بنابراين ترديدي نيست که مسئولان سازمانها بايد با ياري متخصصان رفتار و منابع انساني توجه خاصي به پرورش کارکنان مبذول مي‌دارند. (احمدی پرویز؛ صفری کهره محمد؛ نعمتی سمیه, 1389) پياده سازي نظام توسعه نيروي انساني در فضاي کسب و کار حال حاضر بسيار مهم مي‌باشد، چنانکه بدون توسعه و آموزش کارکنان و آشنا کردن آنان با مهارت‌هاي جديد، به قدر يقين مي‌توان گفت که سازمان رو به نابودي و حذف از گردونه رقابت پيش مي‌رود. در توسعه‌ي نيروي انساني سازمان وظيفه دارد به ارتقاء دانش و عملکرد کارمندان خود با استفاده از روشهاي مختلف، بپردازد. بعضي از اين روشها عبارتند از آموزش، ارزيابي عملکرد، چرخش شغلي، نگهداري منابع كه هر کدام از اين مباحث تئوري هاي خاص خود را دارد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.