پروژه ی زیر درباره تولید ناب می باشد. و محتوای آن از جمله : کلیاتی پیرامون تولید ناب- ناب بودن- تعاریف تولید ناب- تاریخچه تولید ناب- نتایج بکارگیری تولید ناب- تولید ناب و صنایع ایران- تولید ناب و صنایع کاشی و سرامیک و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
38 صفحه
کد:
969 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره تولید ناب می باشد. و محتوای آن از جمله : کلیاتی پیرامون تولید ناب- ناب بودن- تعاریف تولید ناب- تاریخچه تولید ناب- نتایج بکارگیری تولید ناب- تولید ناب و صنایع ایران- تولید ناب و صنایع کاشی و سرامیک- مؤلفه های تولید ناب- حوزه ها و برنامه های بهبود نابی در 27 شرکت ناب- ابزارها و اصول نظام تولید ناب به نقل از مک لاچلین- طبقه بندی ابزارها و مؤلفه ها اصلی و فرعی تولید ناب- فهرست منابع و مآخذ - فارسی- فهرست منابع لاتین.

به‌كارگيري اصول ناب در اين شركت‌ها نتايج چشم‌گيري را براي آن ها در پي داشت به گونه اي كه بسياري از آن ها توانستند از اين رهيافت به ميزان قابل توجهي سطح بهره‌وري خود را بهبود بخشند. با پذيرش و به‌كارگيري اين اصول اين شركت‌ها قادر گرديدند تا سطح ضايعات، موجودي، زمان انتظارها و زمان تحويل را در حد قابل قبول بهبود بخشيده و هم‌زمان با كاهش سطح قيمت ، كيفيت محصولات خود را افزايش دهند. بررسي آمار ها در مورد برخي از اين شركت ها نشان‌ دهنده اين است كه آن ها توانسته ‌اند سطح موجودي ‌ها را تا 90 درصد ، دوباره‌ كاري‌ ها را تا 75 درصد و زمان‌ هاي تحويل را تا 90 درصد كاهش دهند (Ettkin & Colleagues, 1990). موفقيت‌هاي توليد ناب در عمل باعث گرديده است تا بسياري از صاحب‌نظران در سال‌هاي گذشته تلاش‌هاي خود را پيرامون توسعه اين مفهوم متمركز نموده و ابزار‌هاي مختلفي را در اختيار صنايع جهت به‌كارگيري آن قرار دهند(Womack & Colleagues, 1990)(Womack & Jones, 1996)(Krafcik, 1988)(Lee, 1996)(Macduffie, 1995)(Sohal & Egglestone, 1994) .


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.