تحقیق زیر درباره چابکی سازمانی می باشد. و شامل: مفهوم چابکی و تولید چابک- خصوصیات و ویژگی‌های سازمان چابک- قابلیت‌های کلیدی چابکی در سازمان- مؤلفه‌های شکل گیری تولید چابک- فهرست منابع و مآخذ- فارسی- فهرست منابع لاتین و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
23 صفحه
کد:
968 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره چابکی سازمانی می باشد. و شامل: مفهوم چابکی و تولید چابک- خصوصیات و ویژگی‌های سازمان چابک- قابلیت‌های کلیدی چابکی در سازمان- مؤلفه‌های شکل گیری تولید چابک- فهرست منابع و مآخذ- فارسی- فهرست منابع لاتین.

به منظور مقابله با چالش¬هايي كه از اين دو جهت هجوم مي¬آورند، سازمآنهاي توليدي كنوني باید سريعاً در رابطه با وضعيت‌هاي رقابتي بازار خود اقداماتي را انجام دهند. در راستاي تشخيص اين روند، طي سال‌هاي گذشته عرصه توليد به سمت پارادايم نوینی تحت عنوان "توليد چابك" روانه شده است. بسياري از صاحب‌نظران علمي و اجرايي، توليد چابك را رويكرد جديدي مي¬پندارند. در حاليكه برخي معتقدند چابكي طي دو دهه گذشته شكل گرفته است و علت نياز به آن در سال¬هاي گذشته را بايستي در ضرورت واكنش همزمان به رقابت فزاينده و شديد در محيط جستجو كرد. مثلاَ، شركت¬هاي سازنده گوشي موبايل، با توجه به تقاضاي فراوان گوشي از سوي مصرف كنندگان (متقاضايان)، مدل‌هاي متنوعي را با سرعت هر چه تمام‌تر به بازار عرضه نموده‌اند. روش كار توليدكنندگان خودرو نيز اين چنين است و انان با معرفي مدل‌هاي متنوع و با كيفيت، قادر به فتح بازارهاي جهاني شده¬اند.


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.