پروژه ی زیر درباره برند و برند سازی می باشد. و شامل: برند - مدیریت برند- شخصیت برند- روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند- تصویر برند- روابط بین برند و مصرف کننده و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
63 صفحه
کد:
933 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره برند و برند سازی می باشد. و شامل: برند - مدیریت برند- شخصیت برند- روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند- تصویر برند- روابط بین برند و مصرف کننده- نقش برند در استحکام روابط مصرف کننده و برند- قدرت اجتماعی برند و تاثیرات آن بر مصرف کننده- عوامل موثر بر ایجاد محبوبیت برند در مصرف کنندگان- تبلیغات دهان به دهان در مورد برند- پیشینه مطالعاتی- مطالعات خارجی- مطالعات داخلی- منابع و مآخذ- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

تعريفي عميقتر از برند مي‌گويد برند یک حرکت ذهنی و روحی است که باید در ذهن مصرف کنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گیرد. برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکیت داشته باشند و آن برند را از آن خود بدانند . در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژ ه ای برای یک محصول می آفریند و آنها را به گروه خاصی از جامعه پیوند می دهد.در دنیای امروز و با گسترش اطلاع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد ( گنجي نيا و فومني،1388 : 2).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.