پروژه ی زیر درباره عملکرد سازمانی می باشد. و شامل: تعاریف و مفاهیم عملکرد سازمانی- سیر تحول عملکرد سازمانی- الگوها و نظریه های عملکرد سازمانی- هفت شاخص عملکرد- ماتریس ارزیابی عملکرد و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
43 صفحه
کد:
932 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره عملکرد سازمانی می باشد. و شامل: تعاریف و مفاهیم عملکرد سازمانی- سیر تحول عملکرد سازمانی- الگوها و نظریه های عملکرد سازمانی- هفت شاخص عملکرد- ماتریس ارزیابی عملکرد- اثرات عملکرد سازمانی و ارزیابی آن در سازمان و کارکنان- ارتباط بین سرمایه اجتماعی با تسهیم وانتقال دانش- ارتباط بین تسهیم وانتقال دانش (مدیریت دانش) با عملکرد سازمانی- رابطة بین اجزای مدیریت دانش و عملکرد منابع انسانی- پیشینه تحقیقات- مطالعات خارجی- مطالعات داخلی- فهرست منابع و ماخذ.

عملکرد در بعد سازمانی معمولاً مترادف با اثربخشی فعالیتها است. منظور از اثربخشی میزان دستیابی به اهداف و برنامه‌ها با ویژگی کارآ بودن فعالیت ها و عملیات است. ارزیابی عملکرد فرآیندی است که عملکرد شاغل با آن اندازه‌گیری می‌شود و هنگامیکه درست انجام شود کارکنان، سرپرستان، مدیران و نهایتاً سازمان از آن بهره‌مند خواهد شد. کاسیو ارزیابی عملکرد را توصیف نظام‌دار نقاط قوت و ضعف عملکرد فرد یا گروه در رابطه با اجرای وظایف محوله تعریف می‌کند(رحیمی، 1385، ص 36).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.