پژوهش زیر درباره کارآفرینی مدیران می باشد. و شامل: تعاریف کارآفرینی - ضرورت و اهمیت کارآفرینی- کارآفرین چگونه کارآفرینی می‌کند؟- سیر تاریخی تحول کارآفرینی- کارآفرینی از دیدگاه دانشمندن مدیریت و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
58 صفحه
کد:
927 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره کارآفرینی مدیران می باشد. و شامل: تعاریف کارآفرینی - ضرورت و اهمیت کارآفرینی- کارآفرین چگونه کارآفرینی می‌کند؟- سیر تاریخی تحول کارآفرینی- کارآفرینی از دیدگاه دانشمندن مدیریت- دیدگاه‌ها و رویکردهای کارآفرینی- فرآیند کارآفرینی- سابقه آموزش کارآفرینی- جایگاه آموزش کارآفرینی- تفاوت‌های کارآفرینان و مدیران- کارآفرینی فردی- کارآفرینی سازمانی- کارآفرینی گروهی- کارآفرینی اجتماعی- عناصر کارآفرینی- ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان- پیشینه تجربی- تحقیقات داخلی- تحقیقات خارجی- منابع- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

پيتر دراكر معتقد است كه كارآفرين كسي است كه فعاليت اقتصادي كوچك و جديدي را با سرمايه خود شروع می‌نمايد. كارآفرين ارزش‌ها را تغيير می‌دهد و ماهيت آن‌ها را دچار تحول می‌نمايد. همچنين مخاطره پذير است و به درستي تصميم گيري می‌نمايد. براي فعاليت خود به سرمايه نياز دارد ولي هيچگاه سرمايه‌گذار نيست، كارآفرين همواره به دنبال تغيير است و به آن پاسخ می‌دهد و فرصت‌ها را شناسايي می‌كند.كارآفريني به عقيده دراكر همانا به كار بردن مفاهيم و فنون مديريتي، استانداردسازي محصول، به كارگيري ابزارها و فرآيندهاي طراحي و بنا نهادن كار بر پايه آموزش و تحليل كار انجام شده است. او كارآفريني را يك رفتار می‌انگارد نه يك صفت خاص در شخصيت افراد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.